Menu
2. 6. 2021

ROSSMANN věnuje v rámci projektu KDE SRDCE POMÁHÁ další milion korun na pomoc handicapovaným dětem i lidem v nouzi

Částku ve výši jednoho milionu korun věnuje síť drogerií ROSSMANN na podporu handicapovaných dětí i lidí, kteří se dostali do tíživé finanční situace. O pomoci rozhodli zákazníci prostřednictvím hlasování v rámci letošní první vlny charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ. Nejvíce hlasů získal příběh rodiny Hráčkových, kterým příspěvek pomůže při úhradě neurorehabilitací pro jejich nedonošená trojčata. ROSSMANN zároveň přispěje na nákup speciálního automobilu pro Verunku s dětskou mozkovou obrnou a podpoří nákup ochranných pomůcek pro lidi v nouzi. Další vlnu hlasování chystá v srpnu.
21. 5. 2021

Novým jednatelem společnosti ROSSMANN ČR byl jmenován Karol Jakubek

Jednatelem společnosti ROSSMANN ČR se od 1. 5. 2021 stal Karol Jakubek, který nově zastřešuje oddělení financí, HR, komunikaci, logistiku a revizi. Nahradil tak Vladimíra Mikela, který působil ve funkci jednatele od r. 2010 a nyní odchází do důchodu.
26. 4. 2021

ROSSMANN spouští další vlnu charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ

Síť drogerií ROSSMANN spouští další vlnu charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ, který je součástí její dlouhodobé strategie. Stejně jako v loňském roce budou moci zákazníci proměnit své věrnostní body v dobrý skutek. Nyní mají šanci pomoci trojčátkům postavit se na vlastní nohy, přispět na nákup speciálního automobilu pro Verunku s dětskou mozkovou obrnou nebo podpořit nákup ochranných pomůcek pro lidi, kteří se ocitli ve finanční tísni. První letošní vlna hlasování proběhne od 28. dubna do 25. května 2021.
23. 4. 2021

Značky Alterra a enerBiO obhájily prestižní ocenění GREEN BRANDS pro udržitelné značky

Drogistická síť ROSSMANN je v Česku dobře známa díky svým produktovým řadám, které jsou vyvinuty s ohledem na udržitelnou výrobu a ochranu životního prostředí. Výrobky z řad Alterra a enerBiO splnily podmínky náročného schvalovacího řízení a členové odborné poroty jim udělili opětovně titul GREEN BRANDS Czech Republic pro roky 2021/2022.
31. 3. 2021

Drogerie ROSSMANN je zákazníkům stále blíž. V prvním čtvrtletí letošního roku otevřela čtyři nové prodejny, dalších pět převlékla do nového kabátu

Drogistická síť ROSSMANN otevřela jen v posledních třech měsících čtyři nové prodejny a dalších pět zrekonstruovala. Nyní v Česku provozuje už celkem 150 poboček. ROSSMANN tak i nadále upevňuje svou pozici na tuzemském trhu a zajišťuje stále většímu počtu zákazníků možnost užívat si nákupy v moderním prostředí. Lidé zde najdou nejširší drogistický sortiment v České republice včetně značkových výrobků a produktů privátních značek, z nichž je celá řada ohleduplná k životnímu prostředí. Oblibu drogerie ROSSMANN navíc příznivě ovlivňuje také její vřelý přístup ke společenské odpovědnosti.  
4. 3. 2021

V soutěži Czech Top Shop zvítězil ROSSMANN

Soutěž Czech Top Shop hodnotí prodejny podle vybraných kritérií s důrazem na zákaznický zážitek. Koronavirový stav změnil nákupní zvyklosti obyvatel České republiky.
3. 2. 2021

Je krásné o sebe pečovat díky nové věrnostní kampani ROSSMANN

Drogerie ROSSMANN spouští pro své zákazníky novou věrnostní kampaň. Nakupující mohou za své nasbírané body v aplikaci ROSSMANN CLUB získat praktické a designové kosmetické taštičky, které jsou vhodné nejen do domácnosti na uspořádání všech zkrášlovacích prostředků, ale také na cesty. Akce trvá od 3. února do 25. května 2021 nebo do vyprodání zásob.
20. 1. 2021

ROSSMANN je nejrychleji rostoucí drogerií na českém trhu - tržby celého koncernu přesahují 10 miliard eur

Drogistická síť ROSSMANN loni znovu upevnila svou pozici klíčového hráče na globálním i českém trhu. Koncern zakončil rok 2020 s obratem ve výši 10,35 miliardy eur, což představuje meziroční nárůst o 3,5 %. Tržby v České republice se ve srovnání s rokem 2019 zvýšily dokonce o 8,1 % na více než 4 miliardy Kč. Na tuzemském trhu tak společnost ROSSMANN celkem za poslední tři roky rostla ve srovnání s konkurencí (dm drogerie, Teta, TOP drogerie) více než dvojnásobným tempem. K úspěchu přispěl digitální věrnostní program, modernizace a rozšiřování prodejen, brandová kampaň a zařazování nových sortimentů. Právě proaktivním přístupem zaměstnanců a rozmanitou nabídkou produktů společnost potvrdila svoji flexibilitu a schopnost reagovat i v době krize včas na změny nákupního chování zákazníků. Obliba drogerie ROSSMANN plyne v neposlední řadě také z jejího kladného postoje ke společenské odpovědnosti.
21. 12. 2020

ROSSMANN věnuje dva miliony korun v rámci třetí vlny projektu KDE SRDCE POMÁHÁ

Dva miliony korun věnuje síť drogerií ROSSMANN na podporu dětí, které se ocitly v nelehké životní situaci. O pomoci rozhodli zákazníci prostřednictvím hlasování v třetí vlně charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ, který ROSSMANN spustil letos na jaře. Nejvíce hlasů získal osmiletý Míša. Ten se brzy bude moci těšit na svého nového asistenčního psa. Pomoci se však dočkají i další děti, které se potýkají s vážným onemocněním.