Menu
22. 9. 2022

Drogerie ROSSMANN spustila pro členy ROSSMANN CLUBu nový věrnostní program se značkou Freixenet

Síť drogerií ROSSMANN slaví v letošním roce 50. výročí působení na evropském trhu. A protože je krásné slavit společně, připravila exkluzivně pro členy ROSSMANN CLUB speciální věrnostní program se značkou šumivých vín Freixenet. V rámci ní mohou věrní zákazníci za své nasbírané body v aplikaci ROSSMANN CLUB získat sekt nejznámějšího výrobce šumivých vín typu Cava ve Španělsku za pouhých 49,90 Kč. Akce začíná 14. 9. a trvá až do 6. 12. 2022, nebo do vyprodání zásob.
16. 9. 2022

Drogerie ROSSMANN přichází s e-shopem v mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB

Síť drogerií ROSSMANN postupuje dál ve své strategii digitalizace nákupního procesu a svým zákazníkům zprostředkovává zcela novou nákupní zkušenost. Tou je online prodej v prostředí mobilní aplikace ROSSMANN CLUB, jenž je dostupná ve všech typech mobilních telefonů. Tuto zajímavou zákaznickou cestu připravil ROSSMANN ve spolupráci se softwarovou společností Etnetera.
12. 9. 2022

ROSSMANN spolu se svými zákazníky již posedmé pomohl k výsadbě zeleně po celé České republice. Letos je to dalších 424 vzrostlých stromů

Drogerie ROSSMANN společně s neziskovou organizací Sázíme stromy a se společností Henkel ČR a jejími divizemi Beauty Care i Laundry Care v rámci svého projektu „Vraťte stromům korunu“ opět přispěla k rozvoji zeleně ve městech po celé České republice. V rámci letošního ročníku byly získány finanční prostředky k výsadbě 424 vzrostlých stromů.
3. 9. 2022

Letošní druhá vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ drogerie ROSSMANN přerozdělila další milion korun

V rámci letošní druhé vlny charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ přerozdělila síť drogerií ROSSMANN společně se svými věrnými zákazníky další milion korun, a to mezi tři příběhy představené pod záštitou pacientské organizace DEBRA ČR, neziskové organizace Fandi mámám a nezávislé organizace Nadace Naše dítě. Členové věrnostního programu ROSSMANN CLUB během srpna rozhodli, že 310 647 Kč poputuje malému Radečkovi na pořízení automobilu k možnosti zajištění jeho nezbytné zdravotní péče, 298 277 Kč pomůže mamince Lence a dalším maminkám samoživitelkám a na úhradu nákladných neurorehabilitací pro Matýska poputuje 391 076 Kč.
3. 8. 2022

V letošní druhé vlně charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ přerozdělí drogerie ROSSMANN další 1 milion Kč

Drogerie ROSSMANN spouští letošní druhou vlnu svého charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ, který je součástí dlouhodobé strategie společnosti ROSSMANN. Zákazníci mohou od 3. do 30. srpna 2022 v mobilní aplikaci věrnostního programu ROSSMANN CLUB hlasovat pro příběh, který je zaujal a proměnit tak své nevyčerpané body z nákupů v dobrý skutek. V rámci toto vlny ROSSMANN spolupracuje s pacientskou organizací DEBRA ČR, neziskovou organizací Fandi mámám a Nadace Naše dítě.
26. 7. 2022

Drogerie ROSSMANN se stále více přibližuje svým zákazníkům

Společnost ROSSMANN chce být svým zákazníkům co nejblíže, a proto i v roce 2022 aktivně rozšiřuje svou síť prodejen o atraktivní prostory v zajímavých lokalitách. Od začátku letošního roku došlo k otevření čtyř nových drogerií ROSSMANN a dvanáct poboček prošlo modernizací.  ROSSMANN tak nadále upevňuje svou pozici oblíbeného prodejce rozsáhlého sortimentu drogistického zboží, sezónních produktů, stejně jako bohaté nabídky privátních značek ROSSMANN, jako je například ISANA, Babydream, Ideenwelt /Svět nápadů/, enerBiO a Alterra.
11. 7. 2022

Společnost ROSSMANN je na TikToku! Drogerie cílí i na mladší generaci zákazníků

Drogerie ROSSMANN následuje komunikační trendy a novinky sociálních sítí, a proto se rozhodla jako první ve svém oboru v České republice, vedle již svých stávajících komunikačních kanálů, využít i relativně nového TikToku. V rámci této platformy tvoří lákavý obsah, prostřednictvím kterého představuje nejen svůj sortiment a privátní značky ROSSMANN, ale také sdílí kosmetické tipy a triky do domácnosti, které jsou zde obecně velkým trendem.  
29. 6. 2022

Drogerie ROSSMANN spouští další ročník kampaně „Vraťte stromům korunu“, spolu se svými zákazníky přispívá k zelenější České republice

Drogerie ROSSMANN opět spojuje síly s neziskovou organizací Sázíme stromy a společností Henkel ČR divizí Beauty Care a společně startují již 7. ročník kampaně „Vraťte stromům korunu“. Letos se k divizi Beauty Care přidala i divize Laundry Care, tudíž vznikla mnohem větší nabídka produktů vybraných značek, kterými mohou zákaznici přispět. Cílem je vybrat finanční prostředky na pořízení minimálně 400 stromů. Oblíbená kampaň probíhá od 22. 6. 2022 do 30. 8. 2022.  
6. 6. 2022

Jarní vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ sítě drogerií ROSSMANN, v rámci které bude přerozdělen 1 milion korun, zná své výsledky

Síť drogerií ROSSMANN přerozdělila v rámci jarní vlny svého charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ další milion korun. O tom, v jaké výši a kam se rozdělily poskytnuté finance rozhodli během dubna a května členové věrnostního programu ROSSMANN CLUB. Částka ve výši 358 041 Kč podpoří pod záštitou organizace Helppes výcvik pejska Duffyho, který pomůže malému Vojtovi v každodenních aktivitách, 390 422 Kč poputuje ve spolupráci s Nadačním fondem KlaPeto na úhradu nákladných neurorehabilitací pro Tomáška a 251 537 Kč získá organizace Cesta domů na zajištění rozvoje mobilní paliativní péče. Od spuštění charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ tak drogerie ROSSMANN věnovala na pomoc nemocným dětem, seniorům a lidem v nouzi částku ve výši 9 000 000 Kč.