19. 6. 2019

Stahujeme z prodeje

17. 6. 2019

ROSSMANN otevírá svou 25. pražskou pobočku v obchodním domě Máj

Zákazníci v Praze mohou navštívit novou prodejnu ROSSMANN, která se pro ně slavnostně otevírá 17. června v proslulém obchodním domě Máj (oficiálně MY Národní) na pražské Národní třídě. Pobočka je postavena dle zcela nového obchodního konceptu, který klade důraz na moderní nákupní prostory a také rozšířenou nabídku sortimentu. Drogerie ROSSMANN tento rok slaví 25 let na českém trhu a symbolicky tak otevírá 25. pobočku v Praze. Pro zákazníky je připravena sleva ve výši 20 % na celý sortiment, platná až do neděle 23. června.
13. 6. 2019

Výpadek produktu

6. 6. 2019

Nová pobočka ROSSMANN v Rožnově pod Radhoštěm vítá první zákazníky

Drogerie ROSSMANN 6. června otevírá novou pobočku v OC Retail parku Fastmall v Rožnově pod Radhoštěm. Zbrusu nová prodejna nabízí především moderní nákupní prostory a širokou nabídku sortimentu. Až do neděle 9. června budou moci zákazníci využít speciální uvítací slevu ve výši 20 % na celý sortiment.
6. 6. 2019

Stahujeme z prodeje

30. 5. 2019

Věrnostní program ROSSMANN CLUB přesáhl hranici 100 000 uživatelů

Společnost ROSSMANN v dubnu představila nový věrnostní program v podobě mobilní aplikace ROSSMANN CLUB. Již měsíc od spuštění se vyšplhalo číslo registrovaných uživatelů, kteří mají aplikaci staženou ve svém telefonu, na 110 000 zákazníků.
21. 5. 2019

Stahujeme z prodeje

20. 5. 2019

ROSSMANN věnuje více než 5 milionů na cestu dětí k moři

ROSSMANN už zná výsledky letošního jubilejního 10. ročníku charitativní kampaně Dejme úsměv dětem, v níž pomáhá ve spolupráci s Nadací Naše dítě ohroženým dětem. Zákazníci prodejen ROSSMANN třetí květnový týden nakoupili výrobky označené logem kampaně v celkové hodnotě 5 168 725 Kč. Díky těmto prostředkům tak pojede v létě 250 dětí do Itálie.
9. 5. 2019

ROSSMANN slaví 25 let na českém trhu

Už celé čtvrtstoletí se síť drogerií ROSSMANN stará o své české zákazníky. Jako poděkování za věrnost nabízí všech 135 prodejen po celé České republice množství zajímavých akcí a nabídek. Dlouhou cestu, kterou společnost v tuzemsku ušla, zaznamenává také ve své originální retro kampani, v níž ukazuje proměny trendů za celých 25 let.