O společnosti 

Síť drogerií ROSSMANN byla založena v Německu v roce 1972 panem Dirkem Roβmannem. Aktuálně má zastoupení v 8 evropských zemích v celkovém počtu více než 4 000 prodejen s ročním obratem 10 miliard euro.

Český ROSSMANN je společný joint venture Dirk Rossmann GmbH Německo A.S. Watson Hongkong. A.S. Watson je největší health & beauty retailer s celosvětovým obratem 17 miliard euro a počtem obchodů 15 000.

V České republice má ROSSMANN více než 140 prodejen s ročním obratem téměř 4 miliardy Kč. Moderní prodejny nabízí zákazníkům vedle širokého a kvalitního sortimentu brandových produktů také výrobky vlastních značek i špičkový zákaznický servis.

Press

Pro dotazy týkající se médií kontaktujte:
Mgr. Olga Stanley
manažerka komunikace

Hledáme prostory

Pro více informaci kontaktujte:

Tiskové zprávy

21. 10. 2020

Procter & Gamble a Rossmann se společně angažují v ekologické edukaci a spouští projekt „Každý krok se počítá“

Většina z Čechů dodržuje základní pravidla pro udržitelný životní styl – třídíme odpad (Češi jsou na předních místech v Evropě, co se týká množství vytříděného odpadu), nevyhazujeme potraviny, ale pokud je to možné, tak kompostujeme, nosíme si vlastní nákupní tašku nebo sáčky na ovoce. Když však každý přidá ještě jeden nebo dva kroky ekologického chování navíc, ve výsledku to přinese obrovskou změnu pro životní prostředí a celou planetu. Svoji edukační kampaň, jak může každý svým přispět svým dílem, spouští 21. října výrobce spotřebního zboží Procter & Gamble ve spolupráci se sítěmi drogerií ROSSMANN.
20. 10. 2020

Ve druhém kole projektu KDE SRDCE POMÁHÁ věnoval ROSSMANN další milion korun

Zákazníci drogerie ROSSMANN měli opět možnost podat pomocnou ruku těm, kteří to potřebují. Díky oblíbenému charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ rozhodli, kam poputuje další milion korun. Nejvíce hlasů získal malý Vojta, který bojuje s nemocí motýlích křídel. Šek pro něj převzala Jitka Čvančarová, patronka organizace DEBRA ČR. Další finanční prostředky putovaly na výcvik asistenčního pejska pro Nikolku a částečně pokryly náklady na automobil pro Mirka, který bojuje s vážnou nemocí. Nakupující hlasovali prostřednictvím nevyčerpaných bodů ve věrnostním programu ROSSMANN CLUB. Druhé kolo probíhalo od 26. srpna do 22. září 2020.
9. 9. 2020

Krása je zářit každý den. ROSSMANN spouští nový věrnostní program se značkou šperků BLISS

Drogerie ROSSMANN odměňuje své věrné zákazníky. Tentokrát se spojila s prémiovou značkou italských šperků, které budou moci zákazníci získat za výhodné ceny celý nadcházející podzim. Za nasbírané body z nákupu tak mohou vybírat z nabídky elegantních náhrdelníků, náramků a přívěsků či se odměnit stylovou šperkovnicí. Věrnostní program trvá od 9. 9. do 24. 12. 2020 ve všech prodejnách drogerie ROSSMANN.

Ke stažení

Loga Zobrazit
Fotografie v tiskové kvalitě Zobrazit
Brožury Zobrazit