Menu

O společnosti 

Síť drogerií ROSSMANN byla založena v Německu v roce 1972 panem Dirkem Roβmannem. Aktuálně provozuje v 8 evropských zemích více než 4 500 prodejen a zaměstnává více než 60 500 pracovníků. ROSSMANN v České republice je společný joint venture Dirk Rossmann GmbH Německo a A.S. Watson Group. A.S. Watson je největší health & beauty retailer s celosvětovým obratem 17 miliard euro a počtem obchodů 16 400.

V České republice má ROSSMANN více než 166 prodejen s ročním obratem 5,5 miliardy Kč. ROSSMANN se řídí potřebami a přáními svých zákazníků. Jako první na české drogistickém trhu zavedl ve svých prodejnách bezhotovostní samoobslužné pokladny. Společnost ROSSMANN také jako první vyvinula výhradně digitální věrnostní program v mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB, jehož součástí je i možnost nákupu online. Ve svých moderních prodejnách ROSSMANN nabízí zákazníkům vedle širokého a kvalitního sortimentu značkových produktů také výrobky vlastních značek ISANA, Babydream, enerBiO, Alterra, Ideenwelt /Svět nápadů/ a další. Výrobky privátních značek Alterra a enerBiO jako první v ČR získaly mezinárodní ocenění pečetí kvality GREEN BRANDS za udržitelné podnikání. ROSSMANN je rámci svého působení vedoucím na poli udržitelnosti. Od r. 2009 společnost přerozdělila více než 70 mil. Kč na pomoc ohroženým dětem a rodinám v nouzi.

Press

Pro dotazy týkající se médií kontaktujte:
Mgr. Olga Stanley
manažerka komunikace

Hledáme prostory

Pro více informaci kontaktujte:

Tiskové zprávy

24. 5. 2023

Síť drogerií ROSSMANN ve své nové kampani vsadila na jógu. Zákazníky motivuje k péči o tělo i mysl

Jóga je více než jen cvičení. Kromě vnější krásy umožňuje tato filozofie pečovat také o vnitřní pohodu člověka. I proto se právě jóga stala motivem nové kampaně sítě drogerií ROSSMANN, pro kterou je krásnější život dlouhodobým komunikačním tématem. ROSSMANN v rámci kampaně spouští speciální web cvitejogu.cz, ve své mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB pak zákazníkům nabídne videa s jógovými sestavami předcvičovanými zkušenou lektorkou. Nové kampani se přizpůsobil také věrnostní program, ve kterém lidé mohou sbírat virtuální body na stylové jógové pomůcky. A chybět nebude ani speciální akce se cvičením jógy při západu slunce v den letního slunovratu.  
24. 5. 2023

Třetina českých žen chce cvičit jógu, ale netuší, jak začít

Způsob cvičení i meditace, který je starý tisíce let. Jóga oslovuje stále více lidí, kteří v moderní uspěchané době hledají způsob, jak se zastavit, uvolnit a třeba i trochu zpevnit své tělo. Nedávný průzkum společnosti ROSSMANN nicméně ukázal, že i přes velký zájem o jógu celá třetina dotázaných (34 %) neví, jak by měla s tímto druhem cvičení začít.
26. 4. 2023

Startuje další ročník charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ společnosti ROSSMANN

Dnešním dnem startuje čtvrtý ročník charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ společnosti ROSSMANN, v rámci jehož jarní vlny bude věnován další 1 milion korun potřebným. O tom, kam a v jaké výši poputují finance, rozhodnou již tradičně zákazníci sítě drogerií ROSSMANN. Ti mohou od 26. 4. do 23. 5. 2023 v mobilní aplikaci věrnostního programu ROSSMANN CLUB hlasovat a přidělit libovolný počet svých nevyčerpaných bodů jednomu ze tří příběhů, který je osloví nejvíce a proměnit je tak v dobrý skutek. Ve spolupráci s Nadačním fondem Be Charity je možné přispět malé Mie na rehabilitační programy pro zajištění jejího dalšího vývoje, s Nadačním fondem KlaPeto pomoci Vendovi věnovat se naplno jeho milovaným sportům či s Kulturním a vzdělávacím centrem Elpida vytvořit příjemné prostředí pro aktivní stáří.  

Ke stažení

Loga Zobrazit
Fotografie v tiskové kvalitě Zobrazit
Brožury Zobrazit