Menu

O společnosti 

Síť drogerií ROSSMANN byla založena v Německu v roce 1972 panem Dirkem Roβmannem. Aktuálně provozuje v 8 evropských zemích více než 4 500 prodejen a zaměstnává více než 60 500 pracovníků. ROSSMANN v České republice je společný joint venture Dirk Rossmann GmbH Německo a A.S. Watson Group. A.S. Watson je největší health & beauty retailer s celosvětovým obratem 17 miliard euro a počtem obchodů 16 400.

V České republice má ROSSMANN více než 166 prodejen s ročním obratem 5,5 miliardy Kč. ROSSMANN se řídí potřebami a přáními svých zákazníků. Jako první na české drogistickém trhu zavedl ve svých prodejnách bezhotovostní samoobslužné pokladny. Společnost ROSSMANN také jako první vyvinula výhradně digitální věrnostní program v mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB, jehož součástí je i možnost nákupu online. Ve svých moderních prodejnách ROSSMANN nabízí zákazníkům vedle širokého a kvalitního sortimentu značkových produktů také výrobky vlastních značek ISANA, Babydream, enerBiO, Alterra, Ideenwelt /Svět nápadů/ a další. Výrobky privátních značek Alterra a enerBiO jako první v ČR získaly mezinárodní ocenění pečetí kvality GREEN BRANDS za udržitelné podnikání. ROSSMANN je rámci svého působení vedoucím na poli udržitelnosti. Od r. 2009 společnost přerozdělila více než 70 mil. Kč na pomoc ohroženým dětem a rodinám v nouzi.

Press

Pro dotazy týkající se médií kontaktujte:
Mgr. Olga Stanley
manažerka komunikace

Hledáme prostory

Pro více informaci kontaktujte:

Tiskové zprávy

7. 12. 2022

Stahujeme z prodeje - Genuss Plus Kids Mini preclíky 75 g

2. 12. 2022

ROSSMANN přichází s novou brandovou kampaní Pečujeme s láskou

Síť drogerií ROSSMANN dále rozvíjí svou strategii založenou na péči a navazuje na kampaň z roku 2020 novým brandovým spotem. Ten je tentokrát vyprávěn více z pohledu maminky. Spot, který v produkci Creative Embassy natočila režisérská dvojice Mugshots, běží od 2. prosince 2022 v několika verzích na kanálech televize Nova, online i na sociálních sítích. Celá kampaň je doplněna i o nové klíčové vizuály. Za kreativou stojí stejně jako v předchozích letech agentura DDB.
23. 11. 2022

Drogerie ROSSMANN spolu se svými zákazníky věnovala další milion korun potřebným

Třetí letošní vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ drogerie ROSSMANN je za námi. V rámci ní mohli zákazníci v mobilní aplikaci věrnostního programu ROSSMANN CLUB opět přidělit libovolný počet svých nevyčerpaných bodů jednomu ze tří příběhů a pomoci rozdělit další milion korun potřebným. Spolku Babybox k záchraně nechtěných dětských životů poputuje 340 646 Kč, do Nadace prof. Vejvodského pomáhající studentům s praktickou slepotou věnovat se hudbě a dalším činnostem 265 617 Kč a do Společnosti pro ranou péči a podpoře Sebíka a dalších dětí s handicapem 393 737 Kč.

Ke stažení

Loga Zobrazit
Fotografie v tiskové kvalitě Zobrazit
Brožury Zobrazit