Pro děti v nouzi i ta nejmenší péče znamená celý svět
Sdílet na FacebookuSpolu s nimi jejich děti, mnohdy malá miminka. V takové situaci může pomoci Český červený kříž a nabídnout materiální pomoc, ale také ubytování či poskytnutí psychosociální pomoci. Činit tak může i díky svým partnerům, mezi něž patří například i společnost Procter & Gamble a její značka Pampers, která nyní za každé balení jejích plenek, které si zákazník zakoupí v drogerii ROSSMANN, věnuje jednu plenku dětem v nouzi. To znamená, že pomoci úplně jednoduše můžete nyní i Vy, kteří nakupujete plenky! Stačí si v naší prodejně vzpomenout a do košíku přihodit jedno nebo klidně více balení jakýchkoli Pampers. Protože čím více jich bude, tím větší bude i Vaše pomoc rodinám obracejícím se na Český červený kříž!
Plenky pro zdravý vývoj dětí
„Někteří rodiče se bohužel, často ne svojí vinou, ocitají v bezvýchodné situaci, a obrací se na naše zařízení či jednotlivé oblastní spolky, kde jim poskytneme nejen materiální či psychosociální pomoc, ale také pomůžeme při jednání s úřady atd. Součástí naší pomoci je i zajištění vybavení a potřeb pro jejich děti včetně plenek, aby nestrádaly a měly k dispozici vše, co ke zdravému vývoji potřebují,“ vysvětluje Miroslava Jirůtková, Vedoucí Programového oddělení Českého červeného kříže, jak takováto urgentní podpora funguje.
Pomoc vybraná v rámci této aktivity bude určená například dětem, které jsou se svými maminkami na dobu nezbytně nutnou ubytované v azylových domech ČČK v Berouně, Kladně nebo Svitavách. Plenky také poputují prostřednictvím oblastních spolků k ukrajinským maminkám a jejich dětem, které do České republiky uprchly před válečným konfliktem a o které se Český červený kříž stará nejen z hlediska poskytování materiální pomoci, ale také pro ně realizuje aktivity zaměřené na integraci do českého prostředí. Dosud pomohl více než 330 000 lidem z Ukrajiny a rozdal přes 1 300 tun hmotné pomoci – například oblečení, potraviny nebo právě hygienické potřeby.
1 zakoupené balení = 1 darovaná plenka
„Plenky Pampers jsou synonymem pohodlí pro děti a jsme rádi, že nyní můžeme takto pomoci těm nejohroženějším. Pokud může suchá plenka alespoň trochu přispět k tomu, aby se mohly děti věnovat svým hrám a cítily se komfortně, jsme tu pro to, abychom jim ji dopřáli. Doufáme, že se do toho společně s námi zapojí co nejvíce rodičů či prarodičů nakupujících plenky v drogeriích ROSSMANN,“ říká Denisa Žideková, brand manažerka značky Pampers.
Akce v drogeriích ROSSMANN potrvá až do 20. 6. Každý, kdo si v tomto období zakoupí alespoň jedno balení jakýchkoli plenek Pampers (například Harmonie, Premium Care, Pants nebo Active Baby) automaticky přispěje. Mechanismus je jednoduchý – jedno zakoupené balení = jedna darovaná plenka. Plenky následně značka Pampers doručí přímo Českému červenému kříži, který je rozdistribuuje tam, kde jsou právě nejvíce potřeba.