Byla mi doručena zásilka s fotkami, ale bohužel ve špatných rozměrech. Jak mám postupovat?

Fotoslužby pro nás zajišťuje společnost CEWE. S veškerými dotazy, které se týkají objednávek či zpracování fotografií, kontaktujte zákaznickou linku CEWE na telefonním čísle 272 071 381 nebo písemně na rossmann@cewe.cz.

Důležité informace

Na našich prodejnách můžete využít následující služby.

prodejny

Zákaz prodeje žíravin osobám mladším 18 let.

Mohu uplatnit slevu na počáteční kojeneckou výživu?

Na počáteční kojeneckou výživu není možné uplatnit žádnou slevu ani slevový kupon.

Kde zjistím otevírací dobu prodejny?

Seznam adres, telefonních čísel a otevírací doby všech prodejen ROSSMANN naleznete na našich webových stránkách v sekci Prodejny.

Sháním můj oblíbený parfém. Můžete mi zjistit, na které z vašich poboček si ho můžu koupit?

K dohledání výrobku vždy potřebujeme znát EAN výrobku (13místný čárový kód), v krajním případě jeho co nejdetailnější název. Můžete také zaslat fotografii produktu na e-mail info@rossmann.cz.

Mohu si u vás založit slevovou kartičku?

Je nám líto, ale naše společnost kartu věrného zákazníka nenabízí. Naší obchodní strategií je udržovat neustále cenovou hladinu výrobků na co nejnižší úrovni, nabízet zvýhodněné produkty všem zákazníkům za stejných podmínek, bez využití běžné věrnostní karty a sbírání bodů.

Zatím máme dětský věrnostní program ROSSMÁNEK, který je určen pro všechny těhotné maminky starší 18 let a osoby starší 18 let pečující o dítě do 3 let věku. Více informací o tomto programu najdete na webových stránkách v sekci ROSSMÁNEK.

Mohu ve vaší prodejně zakoupit dárkový poukaz?
Na kterékoli naší prodejně můžete zakoupit dárkovou kartu, kterou lze dobít částkou od 200 Kč do 5 000 Kč s dobou platnosti 12 měsíců od data dobití. Po uplynutí této doby se karta stává neplatnou. Dárkovou kartou můžete zaplatit buď celý nákup, anebo pouze jeho část.
Nabízím vlastní obchodní prostory k pronájmu. Měli byste o ně zájem?

Poptáváme komerční prostory s prodejní plochou o velikosti 300-500 m2 v městech s více než 10 000 obyvateli. Hledáme prodejní plochy v centrech měst, v obchodních centrech a na nákupních zónách.  Detailnější informace včetně kontaktu naleznete zde.

 

Je možné vyměnit nebo vrátit zakoupené zboží?

Vrácení nebo výměna zboží v neporušeném obalu je možná s prodejním dokladem do 30 dnů, nejlépe v prodejně, kde bylo zboží zakoupeno.

V případě požadavku na vrácení zboží bez vady, které bylo placeno poukázkami určenými pro nákup v hmotné nouzi není vrácení zboží v námi GARANTOVANÉ LHŮTĚ 30 DNŮ  možné.

Chci reklamovat u vás zakoupené zboží. Jak mám postupovat?
Reklamaci proveďte nejlépe v prodejně, ve které bylo zboží zakoupeno. Je nutné doložit účtenku jako doklad o provedení nákupu. Detailní informace o způsobech reklamace naleznete v Reklamačním řádu společnosti ROSSMANN, který je ke stažení zde.

Mohu v prodejnách ROSSMANN platit v EUR?
Platba v EUR je v prodejnách ROSSMANN možná. Prodejny však přijímají pouze papírové bankovky do nominální hodnoty 100 EUR a hotovost vrací výhradně v CZK dle aktuálního denního kurzu ČNB.