Menu
Nabízíte pro své zákazníky nějaký věrnostní program?

Ano, naši zákazníci mají možnost stát se členy věrnostního programu ROSSMANN CLUB, jehož součástí je dětský věrnostní program Rossmánek a nově i možnost on-line nákupu skrze náš e-shop. Veškeré informace k tomuto programu naleznete ZDE. 

Je možné vyměnit nebo vrátit zakoupené zboží na kamenné prodejně?

Ano, pokud je zboží v neporušeném obalu, který nedovoluje zboží jakkoli otevřít.

Požadavku na vrácení zboží bez vady, které bylo placeno poukázkami určenými pro nákup v hmotné nouzi, nelze vyhovět.

Vrácení nebo výměna zboží bez vady není možná u vybraných výrobků z důvodu ochrany zdraví a z hygienických důvodů. Především u kosmetických výrobků bez obalu, resp. bez uzavřeného obalu, epilátorů, spodního prádla atd. Vrácení zboží nebo výměna není možná u výrobků, které spadají do kategorie "Vyhrazené léčivé přípravky", jako je například Paralen, Ibalgin a jim podobné.

Rádi Vám poskytneme informaci o možnosti vrácení nebo výměně konkrétního výrobku v prodejně, a to prostřednictvím naší zákaznické podpory, nebo naší bezplatné infolinky.

Chci reklamovat zboží zakoupené ve vaší prodejně. Jak mám postupovat?

Reklamaci proveďte nejlépe v prodejně, ve které bylo zboží zakoupeno. Detailní informace o způsobech reklamace naleznete v Reklamačním řádu společnosti ROSSMANN, který je ke stažení zde.

 

Je možné ve vašich prodejnách zakoupit dárkový poukaz?

Ano, v kterékoli naší prodejně můžete zakoupit dárkovou kartu, kterou lze dobít částkou od 200 do 5 000 Kč, s dobou platnosti 12 měsíců od data nabití. Bližší informace k dárkovým kartám naleznete ZDE.

Kde zjistím otevírací dobu prodejny?

Seznam adres, telefonních čísel a otevírací doby všech prodejen ROSSMANN naleznete na našich webových stránkách v sekci Prodejny nebo v mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB.

Mohu v prodejnách ROSSMANN platit v EUR?

Ano, platba v EUR je v prodejnách ROSSMANN možná. Prodejny však přijímají pouze papírové bankovky do nominální hodnoty 100 EUR a hotovost vrací výhradně v CZK dle aktuálního denního kurzu ČNB.

Nabízím vlastní obchodní prostory k pronájmu. Měli byste o ně zájem?

Poptáváme komerční prostory s prodejní plochou o velikosti 400-600 m2 a ve městech s více než 10 000 obyvateli. Hledáme prodejní plochy ideálně v centrech měst, v obchodních centrech a na nákupních zónách. Detailnější informace včetně kontaktu naleznete zde.

Sháním konkrétní výrobek, můžete mi zjistit, ve které prodejně je k dispozici?

Pokud jste členem našeho věrnostního programu ROSSMANN CLUB, můžete si nyní dostupnost zboží na jakékoliv naší prodejně snadno ověřit sama/sám. Stačí když si naší aplikaci otevřete, kliknete na kolonku PRODUKTY a pod červenou lištou s naším logem vyberete prodejnu, jejíž sortiment Vás zajímá. K jinému způsob dohledání výrobku potřebujeme znát ideálně jeho EAN (13místný čárový kód), případně kompletní název. Můžete nám také zaslat fotografii hledaného produktu na e-mail: info@rossmann.cz.

Byla mi doručena zásilka s fotkami, ale bohužel ve špatných rozměrech. Jak mám postupovat?

Fotoslužby pro nás zajišťuje společnost CEWE. S veškerými dotazy, které se týkají objednávek či zpracování fotografií, kontaktujte zákaznickou linku CEWE na telefonním čísle 272 071 381, nebo písemně na info@cewe.cz.

Proč se mi na zakoupenou počáteční dětskou výživu neuplatnila žádná sleva?

Na počáteční kojeneckou výživu není možné ze zákona uplatnit žádnou slevu, ani slevový kupon.

Je možné s vámi navázat spolupráci na sociálních sítích?

Ano, pokud máte zájem o spolupráci, stačí nám napsat na sociálních sítích, nebo na e-mail info@rossmann.cz. My se s vámi v případě zájmu spojíme.

Je možné ve vašich prodejnách platit pomocí poukázek?

Ano, k zaplacení nákupu můžete použít tyto poukázky - pouze však ve formě papírových šeků:

Edenred Ticket Čistý
Ticket Compliments
Ticket Service

Sodexo Dárkový Pass
Bonus Pass
Asistence Pass

Le Cheque Déjeuner Up Cadhoc
Up Šek Servis
Up Clean

Je možné ve vašich prodejnách vytisknout fotografie?

Ano, ve všech našich prodejnách můžete využít služby CEWE Foto ihned. 

Je v prodejnách ROSSMANN Wi-Fi?

Ano, ve všech našich prodejnách mohou zákazníci využít bezplatné připojení k Wi-Fi.

Mám zájem o práci ve vaší společnosti, kde naleznu přehled volných míst/kam můžu zaslat životopis?

Přehled aktuálních volných pracovních pozic naleznete na našich webových stránkách v sekci Kariéra. Pokud jste nenašli pozici, kterou hledáte, můžete nás také kontaktovat prostřednictvím kariérního formuláře, nebo zaslat životopis na info@rossmann.cz.

Na koho se mohu obrátit v případě, že vám chci nabídnout produkt k zařazení do vašeho sortimentu?

V případě zájmu o spolupráci nám prosím zašlete vaši nabídku na info@rossmann.cz.

Najdu ve všech prodejnách ROSSMANN v České republice naprosto totožný sortiment?

Sortiment jednotlivých prodejen se může lišit dle prostorových možností prodejny. Pokud jste členem našeho věrnostního program ROSSMANN CLUB, můžete si ověřit dostupnost zboží na jakékoliv naší prodejně prostřednictvím našeho e-shopu. Pokud členem věrnostního programu nejste, neváhejte se obrátit s Vaším dotazem na dostupnost zboží na naši zákaznickou infolinku 800 767 626 nebo písemně na info@rossmann.cz. 

V zahraniční prodejně ROSSMANN jsem zakoupil/a výrobek, který není v českých prodejnách k dispozici. Můžu ho u vás objednat?

Tuto službu bohužel neposkytujeme.

Vyměňujete bombičky Sodastream?

Ano, ve všech prodejnách ROSSMANN můžete bombičku Sodastream nejen vyměnit, ale také zakoupit novou.

Chci reklamovat zboží zakoupené ve vašem e-shopu, jak postupovat?

Reklamaci můžete řešit dvěma způsoby. Jedním ze způsobů je zaslání produktů na náš centrální sklad.
Druhým způsobem je možnost přinést zboží k reklamaci na jakoukoliv naši prodejnu, kde s vámi naši zaměstnanci sepíšou reklamační list a zajistí vrácení peněz (viz reklamační řád ZDE). 

Je možné vrátit nebo vyměnit zakoupené zboží v e-shopu?

Pokud Vám zboží zakoupené v našem e-shopu z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Tento nárok máte i na objednávky realizované po internetu s osobním odběrem na prodejně ROSSMANN. 


Zboží můžete vrátit na jakékoliv naší prodejně, nebo zasláním zpět na adresu dodavatele:

ROSSMANN, spol. s r.o.
Reklamační oddělení
Průmyslový a logistický park Úžice
Hala DC01B
277 45 Úžice 268

K vrácenému zboží je vždy nutné přiložit fakturu, kterou doložíte, že bylo vracené zboží skutečně zakoupeno v našem e-shopu. 
Částka za vrácené zboží Vám bude zaslána zpět na účet nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy. 
Rádi Vám poskytneme informaci o možnosti vrácení nebo výměně konkrétního výrobku v prodejně, a to prostřednictvím naší bezplatné infolinky.