Nabízíte věrnostní program?

Ano, nabízíme věrnostní program ROSSMANN CLUB. Více informací ZDE. 

Byla mi doručena zásilka s fotkami, ale bohužel ve špatných rozměrech. Jak mám postupovat?

Fotoslužby pro nás zajišťuje společnost CEWE. S veškerými dotazy, které se týkají objednávek či zpracování fotografií, kontaktujte zákaznickou linku CEWE na telefonním čísle 272 071 381 nebo písemně na rossmann@cewe.cz.

Je možné vyměnit nebo vrátit zakoupené zboží?

Vrácení nebo výměna zboží bez uvedení důvodu je možná v rámci naší speciální zákaznické akce. Zboží je možné vrátit nebo vyměnit na naší prodejně (nejlépe v prodejně, kde bylo zboží zakoupeno) v neporušeném obalu s prodejním dokladem do 30 dnů od jeho zakoupení na naší prodejně.

V případě požadavku na vrácení zboží bez vady, které bylo placeno poukázkami určenými pro nákup v hmotné nouzi, není vrácení zboží v námi GARANTOVANÉ LHŮTĚ 30 DNŮ  možné. Vrácení nebo výměna zboží bez vady není možná u vybraných výrobků také z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, především u kosmetických výrobků bez obalu, resp. bez uzavřeného obalu, epilátorů, spodního prádla ad.; rádi Vám poskytneme informaci o možnosti vrácení nebo výměny konkrétního výrobku na prodejně, prostřednictvím naší zákaznické podpory anebo na naší infolince.

Nakupte a otestujte produkty ze širokého sortimentu naší privátní značky ISANA. Za kvalitou našich produktů si stojíme. Pokud by vám však některý produkt značky ISANA z jakéhokoliv důvodu nevyhovoval, můžete ho přinést zpět a my vám vrátíme peníze. Podrobné informace o akci ISANA 100% garance vrácení peněz najdete ZDE.

isana garance mensi

Chci reklamovat u vás zakoupené zboží. Jak mám postupovat?

Reklamaci proveďte nejlépe v prodejně, ve které bylo zboží zakoupeno. Detailní informace o způsobech reklamace naleznete v Reklamačním řádu společnosti ROSSMANN, který je ke stažení zde.

 

Mohu ve vaší prodejně zakoupit dárkový poukaz?
Na kterékoli naší prodejně můžete zakoupit dárkovou kartu, kterou lze dobít částkou od 200 Kč do 5 000 Kč s dobou platnosti 12 měsíců od data dobití. Po uplynutí této doby se karta stává neplatnou. Dárkovou kartou můžete zaplatit buď celý nákup, anebo pouze jeho část.
Kde zjistím otevírací dobu prodejny?

Seznam adres, telefonních čísel a otevírací doby všech prodejen ROSSMANN naleznete na našich webových stránkách v sekci Prodejny.

Mohu uplatnit slevu na počáteční kojeneckou výživu?

Na počáteční kojeneckou výživu není možné uplatnit žádnou slevu ani slevový kupon.

Mohu v prodejnách ROSSMANN platit v EUR?
Platba v EUR je v prodejnách ROSSMANN možná. Prodejny však přijímají pouze papírové bankovky do nominální hodnoty 100 EUR a hotovost vrací výhradně v CZK dle aktuálního denního kurzu ČNB.
Nabízím vlastní obchodní prostory k pronájmu. Měli byste o ně zájem?

Poptáváme komerční prostory s prodejní plochou o velikosti 300-500 m2 v městech s více než 10 000 obyvateli. Hledáme prodejní plochy v centrech měst, v obchodních centrech a na nákupních zónách.  Detailnější informace včetně kontaktu naleznete zde.

 

Sháním můj oblíbený parfém. Můžete mi zjistit, na které z vašich poboček si ho můžu koupit?

K dohledání výrobku vždy potřebujeme znát EAN výrobku (13místný čárový kód), v krajním případě jeho co nejdetailnější název. Můžete také zaslat fotografii produktu na e-mail info@rossmann.cz.