Kde zjistím otevírací dobu prodejny?

Seznam adres, telefonních čísel a otevírací doby všech prodejen ROSSMANN naleznete na našich webových stránkách v sekci Prodejny.

Sháním můj oblíbený parfém. Můžete mi zjistit, na které z vašich poboček si ho můžu koupit?

K dohledání výrobku vždy potřebujeme znát EAN výrobku (13místný čárový kód), v krajním případě jeho co nejdetailnější název. Můžete také zaslat fotografii produktu na e-mail info@rossmann.cz.

Mohu si u vás založit slevovou kartičku?

Protože naší obchodní strategií je udržovat cenovou hladinu zboží na co nejnižší úrovni a nabízet zvýhodněné produkty všem zákazníkům za stejných podmínek, věrnostní slevovou kartu nemáme. Ale protože ze strany zákazníků je o sbírání věrnostních bodů velký zájem, plánujeme v nejbližší době zavedení zákaznické karty.

Zatím máme dětský věrnostní program ROSSMÁNEK, který je určen pro všechny těhotné maminky starší 18 let a osoby starší 18 let pečující o dítě do 3 let věku. Více informací o tomto programu najdete na webových stránkách v sekci ROSSMÁNEK.

Mohu ve vaší prodejně zakoupit dárkový poukaz?
Na kterékoli naší prodejně můžete zakoupit dárkovou kartu, kterou lze dobít částkou od 200 Kč do 5 000 Kč s dobou platnosti 12 měsíců od data dobití. Po uplynutí této doby se karta stává neplatnou. Dárkovou kartou můžete zaplatit buď celý nákup, anebo pouze jeho část.
Nabízím vlastní obchodní prostory k pronájmu. Měli byste o ně zájem?

Poptáváme komerční prostory s prodejní plochou o velikosti 300-500 m2 v městech s více než 10 000 obyvateli. Hledáme prodejní plochy v centrech měst, v obchodních centrech a na nákupních zónách.  Detailnější informace včetně kontaktu naleznete zde.

 

Je možné vyměnit nebo vrátit zakoupené zboží?
Vrácení nebo výměna zboží v neporušeném obalu je možná s prodejním dokladem do 30 dnů, nejlépe v prodejně, kde bylo zboží zakoupeno.
Chci reklamovat u vás zakoupené zboží. Jak mám postupovat?
Reklamaci proveďte nejlépe v prodejně, ve které bylo zboží zakoupeno. Je nutné doložit účtenku jako doklad o provedení nákupu. Detailní informace o způsobech reklamace naleznete v Reklamačním řádu společnosti ROSSMANN, který je ke stažení zde.

Byla mi doručena zásilka s fotkami, ale bohužel ve špatných rozměrech. Jak mám postupovat?

Fotoslužby pro nás zajišťuje společnost CEWE. S veškerými dotazy, které se týkají objednávek či zpracování fotografií, kontaktujte zákaznickou linku CEWE na telefonním čísle 272 071 381.

Mohu v prodejnách ROSSMANN platit v EUR?
Platba v EUR je v prodejnách ROSSMANN možná. Prodejny však přijímají pouze papírové bankovky do nominální hodnoty 100 EUR a hotovost vrací výhradně v CZK dle aktuálního denního kurzu ČNB.