Menu

Pomáhej krásou

Sdílet na Facebooku

11. září 2020

Na kráse je krásné, že je všude tam, kde ji my lidé vidíme – rozhodně se nejedná jen o vnější záležitost. Pomáhej krásou je charitativní projekt české kosmetické společnosti Dermacol ve spolupráci s Nadačním fondem Be Charity spisovatelky Báry Nesvadbové, který pomáhá handicapovaným dětem a jejich rodičům.

obr_1

Pomoc potřebným považují ve společnosti Dermacol za samozřejmou. „Jsme rodinná firma a naše motto „S láskou ke kráse měníme svět“ pro nás neznamená jenom vnější krásu, ale i tu vnitřní. Cítíme se být moderní, společensky odpovědnou společností a k té patří i spolupráce s lidmi, kteří dobročinnosti věnují svou energii, talent a své dobré srdce,“ je přesvědčena Věra Komárová, která jako úspěšná manažerka a matka tří dcer propojila Dermacol už s řadou charitativních aktivit a inspirativních žen. Nyní prohlubuje spolupráci i s Nadačním fondem Be Charity.

Bára Nesvadbová, zakladatelka Be Charity, k tomu říká: “Spolupráce s Věrou je pro mne zázračná. Děkuju jí za její čistou důvěru a lásku, se kterou chce pomáhat. Na jejím životním příkladu je absolutně vidět, kolik zvládne chytrá a hodná žena. Prostě slovo hodná je obrovský kompliment.”

Tváří dobročinné kampaně je vedle Báry Nesvadbové herečka Jitka Asterová se svou dcerou Annou Linhartovou.

Spolupráce s Bárou Nesvadbovou a s herečkami Jitkou Asterovou a Annou Linhartovou vznikla podle Věry Komárové přirozeně. „Jitka jako šarmantní maminka a Anička jako její dcera jsou tvářemi pro širokou skupinu žen, pro něž naši kosmetiku s láskou vyrábíme. A pokud jde o Bářin fond Be Charity, líbí se nám, že je v přímém kontaktu s rodinami dětí, kterým vždy pomáhá adresně a sto procenty vybrané částky. Pomozte i vy a nakupte kosmetiku se srdíčkem,“ vyzývá Věra Komárová, podle níž je projekt spojením významných žen, do kterého šly všechny bez nároků na honorář. „Ženy podporují ženy a při tom vždy vzniká pozoruhodná síla a energie,“ dodává Komárová.

obr_2

 

Každý, kdo koupí výrobek značky Dermacol označený samolepkou s růžovým srdíčkem a nápisem Pomáhej krásou, tak může až padesáti korunami z jednoho prodaného kusu přispět na projekty pro postižené děti a jejich rodiče. Výrobky najdete na každé prodejně ROSSMANN od 9. září.

Mezi výrobky dekorativní kosmetiky označenými samolepkou jsou jak trvalky, tak novinky značky Dermacol určené pro líčení tváře, očí a rtů. K těm patří například dlouhotrvající krycí Longwear Cover make-up, aktivní podkladová báze pod make-up White magic, zvýrazňující automatická tužka na obočí Eyebrow Perfector, ale i nové odstíny populární voděodolné fixy Precise na oční linky, nová objemová a pečující řasenka Mega Lashes Volume and Care v obalu s růžovo-zlatou metalizací. 

obr_3

Vždy jsme skrze kosmetiku chtěli ženám přinášet nejen krásu, ale také spokojenost a šťastnější život. Nákupem výrobku se srdíčkem proto uděláte radost nejen sobě, ale i druhým.“ říká Věra Komárová, spolumajitelka rodinné společnosti a ředitelka strategie společnosti Dermacol.

Zobrazit všechny články

Líbí se vám náš obsah? Sledujte nás na sociálních sítích