O společnosti 

Síť drogerií ROSSMANN byla založena v Německu v roce 1972 panem Dirkem Roβmannem. Aktuálně provozuje v 9 evropských zemích více než 4 900 prodejen a zaměstnává více než 65 000 pracovníků. ROSSMANN v České republice je společný joint venture Dirk Rossmann GmbH Německo a AS Watson Group. AS Watson je největší health & beauty retailer s celosvětovým obratem 20 miliard euro a více než 16 000 prodejnami.

V České republice má ROSSMANN více než 210 prodejen s ročním obratem 6,5 miliardy Kč. ROSSMANN se řídí potřebami a přáními svých zákazníků. Jako první na české drogistickém trhu zavedl ve svých prodejnách bezhotovostní samoobslužné pokladny. Společnost ROSSMANN také jako první vyvinula výhradně digitální věrnostní program v mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB, jehož součástí je i možnost nákupu online či sortimentní podpora prostřednictvím umělé inteligence – virtuální poradkyně Rossi. Ve svých moderních prodejnách ROSSMANN nabízí zákazníkům vedle širokého a kvalitního sortimentu značkových produktů také výrobky vlastních značek ISANA, Babydream, enerBiO, Alterra, Ideenwelt /Svět nápadů/ a další. Výrobky privátních značek Alterra a enerBiO jako první v ČR získaly mezinárodní ocenění pečetí kvality GREEN BRANDS za udržitelné podnikání. ROSSMANN je rámci svého působení vedoucím na poli udržitelnosti. Od r. 2009 společnost přerozdělila více než 80 mil. Kč na pomoc ohroženým dětem a rodinám v nouzi. V roce 2024 získala společnost prestižní certifikát Kincentric Nejlepší zaměstnavatel v České republice.

Press

Pro dotazy týkající se médií kontaktujte:
Mgr. Rita Gabrielová
Manažerka komunikace a PR

Hledáme prostory

Pro více informaci kontaktujte:

Tiskové zprávy

23. 10. 2025

ROSSMANN se stal nejlépe hodnoceným řetězcem v prestižním průzkumu Advantage Report v oblasti „Grocery – Core Set“

ROSSMANN, nejrychleji rostoucí síť drogerií v České republice, se stal nejlépe hodnoceným řetězcem v prestižním průzkumu Advantage Report v oblasti „Grocery – Core Set“. V průzkumu Advantage Report – Voice of the Supplier 2025, který každoročně hodnotí spolupráci řetězců s dodavateli, obsadil po čtyřech letech na druhé příčce 1. místo mezi 16 největšími obchodními řetězci v Česku, zahrnujícími i drogistické obchodní řetězce.  
22. 10. 2025

ROSSMANN spouští podzimní vlnu charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ. Mezi potřebné rozdělí další dva miliony korun

Síť drogerií ROSSMANN spouští další vlnu svého úspěšného charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ. Od 22. října do 18. listopadu 2025 mohou členové věrnostního programu ROSSMANN CLUB ve své mobilní aplikaci proměnit nevyčerpané body z nákupů v dobrý skutek a pomoci přerozdělit částku 2 000 000 korun mezi šest příběhů. Svou podporu mohou směřovat k dvojčatům Jakubovi a Matějovi, kteří bojují s vážným neurodegenerativním onemocněním, k desetileté Rebece s nemocí motýlích křídel, tříleté Verunce s postižením zraku, nebo mohou přispět na zlepšení života maminek samoživitelek, na paliativní péči a odlehčovací služby pro rodiny s nevyléčitelně nemocnými dětmi, nebo na podporu organizace Srdcem Robinson pečující o psychickou stabilitu rodičů a zdravotníků, kteří se starají o vážně nemocné děti.
21. 10. 2025

ROSSMANN představuje nový emotivní spot „Péče má mnoho podob, lásku ale najdete v každé z nich“ a pokračuje tak v tradici empatie a lidskosti

ROSSMANN spustil nový televizní a online spot „Péče má mnoho podob, lásku ale najdete v každé z nich“, který od 12. října běží v televizním vysílání i na digitálních platformách. Nová kampaň navazuje na úspěšnou komunikační linii značky, jež dlouhodobě staví na emocích, empatii a hodnotách péče. Připomíná, že láska i starostlivost se během života proměňují, ale nikdy nemizí – protože právě péče o blízké je nejčistší podobou lásky. péče má mnoho podob, lásku ale najdete v každé z nich.  

Ke stažení

Loga Zobrazit
Fotografie v tiskové kvalitě Zobrazit
Brožury Zobrazit

Vnitřní oznamovací systém společnosti podle zákona
č. 171/2023 Sb. O ochraně oznamovatelů

Informace o vnitřním oznamovacím systému společnosti ROSSMANN, spol. s.r.o.