9. 3. 2020
ROSSMANN a L’ORÉAL spouští projekt zaměřený na recyklaci plastových obalů od kosmetiky a jejich další využití
Společnost L’Oréal Česká republika a síť drogerií ROSSMANN spouští od března do prosince 2020 společný projekt založený na sběru prázdných plastových obalů od kosmetických přípravků s názvem Druhý smysl obalům. Cílem je zrecyklovat co největší množství obalů a přeměnit je v druhotnou surovinu, která může posloužit pro výrobu dalších užitečných produktů. O recyklaci obalů se postará skupina Plastic Union.
26. 2. 2020
Užijte si rodinný piknik s dózami a termotaškami GUZZINI díky nové věrnostní kampani ROSSMANN
Drogerie ROSSMANN připravila pro své zákazníky novou věrnostní kampaň s potravinovými dózami a termotaškami prémiové značky GUZZINI, které jsou praktické nejen do kanceláře, ale i na výlet s rodinou. Za nasbírané body je možné vybrat si kvalitní a 100% recyklovatelné dózy, nebo jednu ze čtyř snadno přenosných termotašek se slevou až 85 %. Tato jedinečná akce trvá od 26. února do 16. června 2020.
3. 1. 2020
Tržby koncernu ROSSMANN poprvé přesáhly 10 miliard euro
20. 12. 2019
POZOR na podvodné SMS zprávy
19. 12. 2019
Dočasná nedostupnost výrobku Ideenwelt, svítící náramky
18. 12. 2019
Stahujeme z prodeje
12. 12. 2019
Oprava chybné ceny v e-mailu
3. 12. 2019
ROSSMANN otevírá novou prodejnu v OC Arkády Pankrác
Drogerie ROSSMANN otevírá 4. prosince 2019 zbrusu novou pobočku v pražském obchodním centru Arkády Pankrác. Zákazníci se mohou těšit na novou prodejnu, jejíž vzhled odpovídá celkové změně tváře společnosti. Moderní interiér je koncipován dle inteligentní sortimentní navigace tak, aby byl nákupní zážitek co nejpříjemnější. Až do druhé adventní neděle 8. prosince 2019 platí v nové prodejně exkluzivní akce 50 % na celý sortiment dekorativní kosmetiky a parfémů.
27. 11. 2019
ROSSMANN v rámci sbírky potravin a drogerie daroval více než 1,2 tuny zboží pro potřebné
Drogerie ROSSMANN se čtvrtou listopadovou sobotu opět zapojila do celorepublikové Sbírky potravin. Zákazníci ve všech pobočkách ROSSMANN v České republice měli možnost již počtvrté nakoupit zboží a následně ho věnovat lidem v tíživé finanční situaci prostřednictvím potravinových bank. Díky nakupujícím v prodejnách ROSSMANN se sbírka rozrostla o dalších 1,2 tuny zboží.