Zákaznická linka
800 767 626
pracovní dny: 8:00 - 17:00

Napište nám Nejbližší prodejny

Druhé soutěžní auto putovalo za šťastným výhercem na Kladno

Spotřebitelská soutěž s názvem „Ceny jedna báseň“ má druhého výherce. Šťastným majitelem nové ŠKODY Citigo  se tentokrát stal pan Jan Dosoudil z Kladna. Slavnostní předání automobilu proběhlo 5. 6. 2014 za přítomnosti jednatele společnosti Vladimíra Mikela před prodejnou ROSSMANN v ulici Pod Paťankou na Praze 6. Spotřebitelská soutěž byla spuštěna v rámci nové komunikační kampaně společnosti ROSSMANN k oslavě 20 let působení na českém trhu.

„O výhře jsem se dozvěděl, když jsme zapíjeli narození kamarádovi dcery. Nemohli jsme tomu s manželkou uvěřit. Dokonce si myslela, že si z ní dělám legraci. Byla to velká radost a dvojité zapíjení. S básní pomohla manželka a několik dní jsme ji zkracovali, pilovali, upravovali až do vítězné podoby. Máme malého synka, takže auto bude sloužit hlavně manželce na popojíždění po doktorech a nákupech. V drogerii ROSSMANN jsme pravidelnými zákazníky a o soutěži jsme se dozvěděli díky letáku, který jsme dostali u pokladny k nákupu.“


Vítězná báseň s klíčovými slovy ROSSMANN a SCHWARZKOPF:

Skořice

Jako děvče mladice,
vlasy barvy skořice.
Jako paní dospělá,
skořice už zmizela.
V Rossmannu teď hledám spásu,
jak skořici vrátit krásu.
Jak být zase sexy děvče,
na plastiku se mi nechce.
Schwarzkopf – ten mi dodá sílu,
nastartuje druhou mízu.


Spotřebitelská soutěž s názvem „Ceny jedna báseň“ byla spuštěna v rámci nové komunikační kampaně společnosti ROSSMANN k oslavě 20 let působení na českém trhu. Soutěž byla zahájena 12. května 2014 a poběží celých 20 týdnů. V rámci soutěže je pro výherce připraveno celkem devatenáct aut ŠKODA Citigo a 380 dárkových balíčků. Poslední týden se bude soutěžit o auto ŠKODA Rapid Spaceback. Všichni výherci získají společně s automobilem také plnou nádrž od čerpací stanice Agip. Zúčastnit se může každý, kdo v daném týdnu nakoupí nad 400 korun, svůj nákup na stránkách zaregistruje a složí báseň, která bude obsahovat dvě vybraná slova.

Drogerie a parfumerie ROSSMANN

Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v šesti evropských zemích přibližně 3 000 prodejen a zaměstnává téměř 40 000 pracovníků. V roce 1994 společnost ROSSMANN expandovala na český trh, kde v současnosti provozuje 118 prodejen s přibližně 700 zaměstnanci. V letošním roce slaví výročí 20 let na českém trhu.

Ke stažení


 

« zpět