Zákaznická linka
800 767 626
pracovní dny: 8:00 - 17:00

Napište nám Nejbližší prodejny

Charitativní projekt 5.000.000 Kč pro dětský úsměv vstupuje do svého 5.ročníku

Tváří letošního ročníku je dvouletý Matyášek, který statečně bojujezákeřnou nemocí a podstoupil již 57 chemoterapií.

Síť drogérií a parfumérií ROSSMANN ve spolupráci s Nadací Naše dítě zahajuje již 5. ročník úspěšné charitativní akce 5.000.000 Kč pro dětský úsměv. Ve dnech 14. - 18. 4. 2014 může každý zakoupením výrobků označených speciálním logem úsměvu přispět na podporu onkologicky nemocných a handicapovaných dětí v celé ČR. Letošní ročník je výjimečný spoluprací projektu s dvouletým Matyáškem, který prodělal již 57 chemoterapií a společně se svými rodiči neztrácí naději na uzdravení. Akce 5.000.000 Kč pro dětský úsměv 2014 probíhá ve všech 118 prodejnách ROSSMANN. Během předešlých ročníků se na podporu vybraných projektů podařilo rozdělit již více než 25 milionů korun. Hlavním cílem projektu 5.000.000 pro dětský úsměv je pomoci ohroženým dětem, které to nejvíce potřebují.

Charitativní kampaň 5.000.000 Kč pro dětský úsměv byla zahájena v roce 2009 u příležitosti oslav 15. výročí působení společnosti ROSSMANN na českém trhu. Letošní ročník je unikátní díky podpoře rodiny Klasnových. „Vždy jsme s manželem přispívali na různé nadace a charitu, velmi nás to nabíjelo. U tohoto projektu se nám líbí, že je vždy předem zaměřen na konkrétní věci, na pomoc konkrétním dětem, na nákup konkrétních přístrojů. Rádi bychom byli jeho prostřednictvím jakousi morální podporou všem, kterým se přihodilo něco podobného jako nám. Chceme, aby viděli, že náš život není jen o smutku, ale že se jej snažíme brát takový, jaký je a radovat se z každého dne s naším synem,“ říká matka dvouletého Matyáše Lenka Klasnová.

Vybrané finanční prostředky budou věnovány na tyto projekty:

Přibližně 2.500.000 korun poputuje na nákup operačního videolaparoskopu pro Kliniku dětské onkologie a dětské chirurgie Fakultní nemocnice Brno. Další 2.000.000 korun budou použity na pořízení ventilační jednotky pro Jednotku intenzivní a resuscitační péče Kliniky dětského a dorostového lékařství Všeobecné fakultní nemocnice v Praze. Částka 400.000 korun půjde na uhrazení výcviku dvou canisterapeutických asistenčních psů. Zbylé finanční prostředky jsou určeny na individuální žádosti Nadace Naše dítě.

Charitativní kampaň společnosti ROSSMANN a zákazníků této firmy je ukázkou solidarity s ochranou ohrožených dětí. Dlouholeté spolupráce s touto společností si velmi vážíme. Společnost ROSSMANN naplňuje zcela transparentním způsobem to, co znamená sociální odpovědnost firmy,“ říká ředitelka Nadace Naše dítě Zuzana Baudyšová.

Rádi bychom navázali na úspěch minulých ročníků a pomohli dalším ohroženým dětem. Nešlo by to však bez podpory našich dodavatelů, Nadace Naše dítě a především našich zákazníků. Těšíme se na ně na našich prodejnách a věříme, že společně opět přineseme dětem úsměv,“ říká jednatel společnosti ROSSMANN Vladimír Mikel.

Drogerie a parfumerie ROSSMANN

Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v šesti evropských zemích přibližně 3 000 prodejen a zaměstnává téměř 40 000 pracovníků. V roce 1994 společnost ROSSMANN expandovala na český trh, kde v současnosti provozuje 118 prodejen s přibližně 700 zaměstnanci. V letošním roce oslaví výročí 20 let na českém trhu.

Nadace Naše dítě

Nadace Naše dítě pomáhá dětem v tíživých životních situacích od 1. října 1993. Zakladatelkou a ředitelkou je Ing. Zuzana Baudyšová, která založila také celostátní Linku bezpečí, Rodičovskou linku a Linku vzkaz domů. Posláním nadace je pomoc týraným, handicapovaným, zneužívaným, opuštěným a jinak ohroženým či znevýhodněným dětem.

 

Ke stažení

 

« zpět