27. 2. 2019
ROSSMANN otevírá novou pobočku v Praze Ládví
Zákazníci v Praze mohou navštívit novou prodejnu ROSSMANN, která se pro ně slavnostně otevře 27. února ve zrekonstruovaném obchodním domě Ládví. Pobočka je postavena dle zcela nového obchodního konceptu, který klade důraz na moderní nákupní prostory a také rozšířenou nabídku sortimentu. Drogerie ROSSMANN tento rok slaví 25 let na českém trhu
a v tuzemsku otevře na desítku nových prodejen. Zároveň se 30 poboček ve všech regionech dočká celkové proměny. Až do soboty 2. března budou moci zákazníci v nové prodejně využít speciální uvítací slevu ve výši 20 % na celý sortiment.
11. 2. 2019
Tržby koncernu ROSSMANN loni vzrostly o 5,1 % na 9,46 miliard eur
Uplynulý rok 2018 byl pro koncern ROSSMANN úspěšným. Meziroční obrat dosáhl rekordních 9,46 miliard euro, přičemž celkový nárůst tržeb činil 5,1 %. Tento rok plánuje německá drogistická síť investovat 215 milionů euro a otevřít 200 nových prodejen. V České republice slaví letos ROSSMANN 25 let existence na trhu a zároveň plánuje investovat
132 milionů korun do tuzemské sítě poboček.
5. 2. 2019
Marek Těthal je novým ředitelem prodeje ve společnosti ROSSMANN
Drogistická síť ROSSMANN má od 1. února 2019 nového ředitele prodeje. Stal se jím Marek Těthal, který do společnosti ROSSMANN přináší své bohaté zkušenosti z obchodu a provozu.
30. 1. 2019
ROSSMANN zahájil nový rok řadou ocenění
Drogistická síť ROSSMANN získala na začátku letošního roku celou řadu ocenění. Pět prodejen napříč republikou bylo vyznamenáno v rámci soutěže Diamantová liga kvality 2018, nejúspěšnější byla pobočka v Českých Budějovicích. Další certifikáty pak společnost ROSSMANN obdržela od mezinárodní organizace GREEN BRANDS za své privátní značky Alterra a enerBIO.
18. 1. 2019
ROSSMANN v Mělníku představil novou tvář
Nový rok, nový interiér. Tímto heslem se řídí drogerie ROSSMANN v Mělníku, která se pro své zákazníky nově otevřela 16. ledna. Nakupující nyní mohou vybírat své oblíbené výrobky v nově zmodernizovaných prostorech, změnou prošla i oblast vstupní zóny či způsob prezentace nabídky produktů. Další novinkou je pak rozšíření sortimentu, přibyla zde řada výrobků luxusní péče o pleť a vlasy či výrobky zdravé výživy.