O projektu 2011

Rekordní výtěžek charitativní kampaně 10.072.011 Kč!

Vážení a laskaví zákazníci,

děkujeme Vám všem, kteří jste se svým nákupem zapojili do 3. ročníku charitativní kampaně na pomoc handicapovaným a novorozeným dětem. Kampaň s názvem"5 000 000 Kč pro dětský úsměv" skončila s ohromujícím výtěžkem 10.072.011 Kč!

Vladimír Mikel a František Wagner, jednatelé

Kampaň „5 000 000 Kč pro dětský úsměv“ se konala v průběhu šesti dnů od pondělí 19. do soboty 24. září 2011 ve všech našich prodejnách, kde na zákazníky čekalo 280 vybraných produktů běžné drogerie označených symbolem úsměvu. Celá částka (tržba bez DPH) zakoupených takto image_392_FULL označených výrobků byla započítána do výsledného výtěžku a 5. 10. 2011 byla slavnostně předána Nadaci Naše dítě.

Výtěžek použije nadace na pomoc handicapovaným a novorozeným dětem se zdravotními komplikacemi při porodu.

Kde kontrétně bude výtěžek použit, můžete vidět ZDE:

Charitativní kampaň „5 000 000 Kč pro dětský úsměv“ také letos podpořila řada známých osobností, a to nejen morálně, ale vlastním nákupem běžné drogerie označené symbolem kampaně, tedy logem úsměvu. Darovat dětem úsměv přišla moderátorka Ivana Gottová, moderátorka a herečka Mahulena Bočanová, herci a moderátoři Roman Vojtek s Petrem Vondráčkem.

 


Zprávy pro média

TZ_14_9_2011.pdf
TZ_FN Brno_předání_2903_2012.pdf
TZ_předání šeku od ROSSMANN_Nadaci Naše dítě.pdf
TZ_rekordní výtěžek charitativní kampaně_26_9_2011.pdf
TZ_Thomayerova nemocnice_předání_0503_2012.pdf
TZ_zahájení kampaně s VIP_19092011.pdf