gtm pixel gtm pixel
3. února 2021
Drogerie ROSSMANN spouští pro své zákazníky novou věrnostní kampaň. Nakupující mohou za své nasbírané body v aplikaci ROSSMANN CLUB získat praktické a designové kosmetické taštičky, které jsou vhodné nejen do domácnosti na uspořádání všech zkrášlovacích prostředků, ale také na cesty. Akce trvá od 3. února do 25. května 2021 nebo do vyprodání zásob.

Síť drogerií ROSSMANN opět odměňuje své zákazníky díky nové věrnostní kampani, která navazuje na hlavní myšlenku obchodního konceptu společnosti ROSSMANN. A život je krásnější a chce každé ženě či dívce dopřát tu nejlepší péči. Zákazníci si tak budou moci vybrat z různých kosmetických taštiček, díky kterým budou mít ve svých zkrášlovacích prostředcích jednou pro vždy pořádek a přehled. V nabídce je pět druhů taštiček – pro mladé dívky a pro dospělé ženy. „Věrnostní kampaně jsou u zákazníků dlouhodobě velmi oblíbené, připravili jsme proto novou kampaň, která exkluzivně přináší elegantní a praktické kosmetické taštičky, které udělají radost nejedné ženě. Za nasbírané body je tak možné pořídit si tyto výrobky již od 49,90 Kč s využitím 40 bodů,“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN.

Body může každý zákazník sbírat prostřednictvím mobilní aplikace v rámci oblíbeného věrnostního programu ROSSMANN CLUB. Za každých 100 korun nákupu obdrží zákazník jeden bod. Zákazník získá za 40 nasbíraných virtuálních bodů možnost zakoupit jednu z odměn dle vlastního výběru se slevou, a to za 49,90 Kč, a za 20 nasbíraných virtuálních bodů získá možnost zakoupit jednu z odměn dle vlastního výběru se slevou, a to za 149,90 Kč. Přehled produktů naleznete v letácích a na webových stránkách drogerie ROSSMANN. Akce trvá od 3. února do 25. května 2021. Přijďte nakoupit do prodejen ROSSMANN a odneste si dárek v podobě praktické a elegantní kosmetické taštičky.

Tisková zpráva ke stažení
Vizuál kampaně ke stažení