Zákaznická linka
800 767 626
pracovní dny: 8:00 - 17:00

Napište nám Nejbližší prodejny

ROSSMANN pro své zákazníky připravil letní věrnostní kampaň

Síť drogerií parfumerií ROSSMANN spouští v období od 9. května do 17. července 2016 speciální letní kampaň s názvem „Kdo se sbalí na Bali?“. Námět a kreativní část kampaně pochází z dílny reklamní agentury Kaspen a marketingu společnosti ROSSMANN ČR. Kampaň proběhne celoplošně v tisku, onlinu, rádiu a v různých formách POS materiálů na všech 124 prodejnách. Online kampaň má na starosti agentura RoiStory. Letní věrnostní kampaň probíhá ve spolupráci s cestovní agenturou Invia.

Společnost ROSSMANN se poprvé rozhodla uspořádat letní kampaň pro své zákazníky. Po dobu 10 týdnů od 9. května do 17. července 2016 mohou zákazníci za uskutečněné nákupy v jakékoliv prodejně ROSSMANN sbírat body. Za každých 200 korun nákupu obdrží do hrací karty 1 bod. Při koupi speciálně označených produktů pak obdrží další body navíc. Ty mohou postupně proměňovat za slevy na vybrané produkty a navíc každý týden soutěžit o 10 zájezdů v hodnotě 20 000 korun od cestovní agentury Invia dle vlastního výběru. Hlavní cenou letní kampaně je exotická dovolená na Bali v hodnotě 200 000 korun též od cestovní agentury Invia. Registrace na soutěže o zájezdy probíhá přes webovou stránku www.rossmann.cz.

2 body = plážová taška za 9,90 Kč (běžná cena 49,90 Kč)
4 body = možnost vyhrát zájezd za 20 000 Kč (každý týden 1 zájezd)
6 bodů = plážová osuška za 199 Kč (běžná cena 349 Kč)
8 bodů = plážová osuška za 99 Kč (běžná cena 349 Kč)
9 bodů = možnost vyhrát zájezd na Bali za 200 000 Kč, zároveň 15% sleva na příští nákup

Pro spolupráci s Invií jsme se rozhodli z důvodu široké nabídky, kdy si zákazník může na jednom místě vybrat zájezdy od více než 300 CK kamkoli, případně si připlatit a díky tomu se svobodně rozhodnout, kam cestu podnikne,“ říká Kateřina Olšáková, marketingová manažerka společnosti ROSSMANN.

Díky tématice celé soutěže se naše účast, jakožto specialisty na dovolenou, logicky nabízela a rádi jsme přijali nabídku stát se jejími partnery. Jedná se pro nás o významnou spolupráci a zároveň oceňujeme možnost být součástí kampaně na všech pobočkách společnosti ROSSMANN,“ dodává Michal Bošela z marketingu cestovní agentury Invia.

Kdo_se_sbali_na_Bali_foto

Drogerie parfumerie ROSSMANN

Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v šesti evropských zemích více než 3 500 prodejen a zaměstnává téměř 48 000 pracovníků. V roce 1994 společnost ROSSMANN expandovala na český trh, kde v současnosti provozuje 124 prodejen s více než 720 zaměstnanci. Více informací naleznete na www.rossmann.cz.

Ke stažení:

« zpět