Zákaznická linka
800 767 626
pracovní dny: 8:00 - 17:00

Napište nám Nejbližší prodejny

Za báseň o krásné panně vyhrál automobil

Dalším výhercem, v pořadí již sedmnáctým, se stal herec zlínského Městského divadla Pavel Vacek. V soutěži „Ceny jedna báseň“ zaujal básničkou o krásné panně, porota ho za ní odměnila výhrou automobilu ŠKODA Citigo. Současně se jedná teprve o čtvrtého muže, který získal hlavní cenu. Výhra byla slavnostně předána v pátek 26. 9. 2014 za přítomnosti jednatele společnosti Vladimíra Mikela před prodejnou ROSSMANN v ulici Pod Paťankou v Praze 6. Spotřebitelská soutěž byla spuštěna v rámci nové komunikační kampaně společnosti ROSSMANN k oslavě 20 let působení na českém trhu.

O soutěži jsem se dozvěděl z rádia, a tak jsem to vyzkoušel. Básničku jsem napsal sám, pak jednou po zkoušce v divadle zazvonil telefon, volali ze společnosti ROSSMANN, že jsem vyhrál! Poslal jsem jedinou básničku a ono to vyšlo! Manželka byla nadšená. Naše auto je staré a už jsme si mysleli na nové, takže výhra přišla v pravý čas. Užívat ho budeme především pro cesty na nákupy do práce nebo na krátké výlety.“ Na dotaz jestli bude auto půjčovat i manželce se smíchem podotkl: „budu muset.

Vítězná báseň s klíčovými slovy ROSSMANN a TEEKANNE:

V Rossmannu je místa dost pro zboží i pro radost

Naříkala krásná panna,
že netrefí do Rossmanna,
jestli neznám cestu snad?
Doprovodil jsem ji rád.
Aby zřela, že jsem světák,
dal jsem jí i jejich leták.
Už jí slza nekane -
koupila čaj Teekanne
u Rossmanna v akční ceně…
Teď ho spolu pijem denně.

Spotřebitelská soutěž s názvem „Ceny jedna báseň“ byla spuštěna v rámci nové komunikační kampaně společnosti ROSSMANN k oslavě 20 let působení na českém trhu. Soutěž byla zahájena 12. května 2014 a poběží celých 20 týdnů. V rámci soutěže je pro výherce připraveno celkem devatenáct aut ŠKODA Citigo a 380 dárkových balíčků. Poslední týden se bude soutěžit o auto ŠKODA Rapid Spaceback. Všichni výherci získají společně s automobilem také plnou nádrž od čerpací stanice Agip. Zúčastnit se může každý, kdo v daném týdnu nakoupí nad 400 korun, svůj nákup na stránkách zaregistruje a složí báseň, která bude obsahovat dvě vybraná slova.

Drogerie parfumerie ROSSMANN

Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v šesti evropských zemích přibližně 3 000 prodejen a zaměstnává téměř 40 000 pracovníků. V roce 1994 společnost ROSSMANN expandovala na český trh, kde v současnosti provozuje 120 prodejen s přibližně 700 zaměstnanci. V letošním roce slaví výročí 20 let na českém trhu.

Ke stažení

 

« zpět