Zákaznická linka
800 767 626
pracovní dny: 8:00 - 17:00

Napište nám Nejbližší prodejny

ROSSMANN získal titul Společensky odpovědná firma

Drogerie parfumerie ROSSMANN byla oceněna titulem „Společensky odpovědná firma“
v programu Národní ceny ČR za společenskou odpovědnost. Slavnostní večer pod záštitou Rady kvality ČR se konal 25. listopadu 2014 ve Španělském sále Pražského hradu. Pro společnost ROSSMANN se jedná již o druhé významné ocenění v rámci programu Rady kvality ČR.

Titulem Společensky odpovědná firma ocenila Rada kvality České republiky firmu ROSSMANN za její příkladný vztah ke společnosti a k naplňování principů udržitelného rozvoje. „V letošním roce jsme oslavili 20 let našeho působení na českém trhu. Považujeme za osobní i firemní povinnost podělit se o náš úspěch se všemi, kteří nám v uplynulých letech umožnili růst
a rozvíjet se. Denně k nám na prodejny přichází tisíce zákazníků. Kromě skvělých služeb
a produktů jim chceme nabízet i něco navíc. Věříme, že našimi aktivitami a dobrými skutky, můžeme pomoci posouvat společnost k lepší budoucnosti, obohacovat ty, kteří dávají a zároveň se stát inspirací pro ostatní spoluobčany a organizace,
“ říká jednatel společnosti Vladimír Mikel. ROSSMANN letos uspořádal v pořadí již pátý ročník charitativní kampaně 5.000.000 Kč pro dětský úsměv na podporu nemocným a znevýhodněným dětem. Celková částka, kterou se podařilo během všech ročníků získat, překročila hranici 30,7 milionů korun. Podpořil také preventivní vzdělávání, projekt Spolu pro mateřská centra a kampaň „Pereme chytře“. Kromě toho zařadil do sortimentu ručně vyráběné produkty z chráněných dílen a ekologicky rozkladatelné nákupní tašky.

TZ_spolecenska_zodpovednost

Ocenění Společensky odpovědná firma je určeno organizacím a firmám angažujícím se v aktivitách nad rámec stanovených zákonem, které jsou prospěšné nejen pro ně, ale zejména pro širší okolí. „Titulu si velice vážíme. Je to ocenění práce všech našich kolegů. Zároveň je pro nás motivací pokračovat v těchto aktivitách a závazkem jejich trvalého zlepšování. Zpracování sebehodnotící zprávy nám pomohlo utřídit si naše CSR aktivity a rozpracovat jejich podrobný plán na další období,“ dodává Olga Stanley, projektová manažerka společnosti ROSSMANN.

Drogerie parfumerie ROSSMANN

Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v šesti evropských zemích přibližně 3 000 prodejen a zaměstnává téměř 40 000 pracovníků. V roce 1994 společnost ROSSMANN expandovala na český trh, kde v současnosti provozuje 121 prodejen s více než 700 zaměstnanci.

Ke stažení

« zpět