Zákaznická linka
800 767 626
pracovní dny: 8:00 - 17:00

Napište nám Nejbližší prodejny

Báseň o Mistrovi jí pomohla vyhrát automobil

Paní Martina Valová ze Smrčné u Jihlavy se stala výherkyní předposlední ŠKODY Citigo v soutěži „Ceny jedna báseň“. O vítězství se pokusila během tří soutěžních týdnů, báseň „Nákup s Mistrem“ byla v pořadí třetím a výherním počinem. Automobil byl slavnostně předán ve středu 1. 10. 2014 před prodejnou ROSSMANN v ulici Pod Paťankou v Dejvicích. Spotřebitelská soutěž byla spuštěna v rámci nové komunikační kampaně společnosti ROSSMANN k oslavě 20 let působení na českém trhu.

O soutěži jsem se dozvěděla z informačního letáku v obchodě. Své básně jsem posílala celkem třikrát. Když jsem psala první básničku, vůbec mi to nešlo a strávila jsem nad ní spoustu času. U druhé jsem zjistila, že se mi bude tvořit lépe, pokud bude mít nějaký příběh. Při psaní třetí jsem dostala nápad a během několika minut bylo vše hotovo. Z výhry mám obrovskou radost, protože musím neustále dojíždět do Jihlavy kvůli první dceři a z důvodu těhotenství to bude autem pohodlnější. Výhru uvítal také manžel, neboť dodnes musel spoustu věcí řešit díky autu on,“ říká s úsměvem na tváři paní Martina.

Vítězná báseň s klíčovými slovy ROSSMANN a STR8:

Nákup s Mistrem

Stopuju ho dlouhá léta,
žádné Dm, žádná Teta,
už vím proč je stále mlád,
do Rossmanna chodí rád.
Kdosi šeptá: Hele Goťák!
Proč já dneska nemám foťák?
Kupuje si sprcháč STR8,
bude se s ním večer mejt,
k tomu přidá parfém skvělý,
to aby fanynky mu vydržely…

Spotřebitelská soutěž s názvem „Ceny jedna báseň“ byla spuštěna v rámci nové komunikační kampaně společnosti ROSSMANN k oslavě 20 let působení na českém trhu. Soutěž byla zahájena 12. května 2014 a běžela celých 20 týdnů. V rámci soutěže bylo pro výherce připraveno celkem devatenáct aut ŠKODA Citigo a 380 dárkových balíčků. Poslední týden se soutěžilo o auto ŠKODA Rapid Spaceback. Všichni výherci získali společně s automobilem také plnou nádrž od čerpací stanice Agip. Zúčastnit se mohl každý, kdo v daném týdnu nakoupil nad 400 korun, svůj nákup na stránkách zaregistroval a složil báseň, která obsahovala dvě vybraná slova.

Drogerie parfumerie ROSSMANN

Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v šesti evropských zemích přibližně 3 000 prodejen a zaměstnává téměř 40 000 pracovníků. V roce 1994 společnost ROSSMANN expandovala na český trh, kde v současnosti provozuje 120 prodejen s přibližně 700 zaměstnanci. V letošním roce slaví výročí 20 let na českém trhu.

Ke stažení

« zpět