Menu
3. 9. 2022

Letošní druhá vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ drogerie ROSSMANN přerozdělila další milion korun

V rámci letošní druhé vlny charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ přerozdělila síť drogerií ROSSMANN společně se svými věrnými zákazníky další milion korun, a to mezi tři příběhy představené pod záštitou pacientské organizace DEBRA ČR, neziskové organizace Fandi mámám a nezávislé organizace Nadace Naše dítě. Členové věrnostního programu ROSSMANN CLUB během srpna rozhodli, že 310 647 Kč poputuje malému Radečkovi na pořízení automobilu k možnosti zajištění jeho nezbytné zdravotní péče, 298 277 Kč pomůže mamince Lence a dalším maminkám samoživitelkám a na úhradu nákladných neurorehabilitací pro Matýska poputuje 391 076 Kč.
3. 8. 2022

V letošní druhé vlně charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ přerozdělí drogerie ROSSMANN další 1 milion Kč

Drogerie ROSSMANN spouští letošní druhou vlnu svého charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ, který je součástí dlouhodobé strategie společnosti ROSSMANN. Zákazníci mohou od 3. do 30. srpna 2022 v mobilní aplikaci věrnostního programu ROSSMANN CLUB hlasovat pro příběh, který je zaujal a proměnit tak své nevyčerpané body z nákupů v dobrý skutek. V rámci toto vlny ROSSMANN spolupracuje s pacientskou organizací DEBRA ČR, neziskovou organizací Fandi mámám a Nadace Naše dítě.
26. 7. 2022

Drogerie ROSSMANN se stále více přibližuje svým zákazníkům

Společnost ROSSMANN chce být svým zákazníkům co nejblíže, a proto i v roce 2022 aktivně rozšiřuje svou síť prodejen o atraktivní prostory v zajímavých lokalitách. Od začátku letošního roku došlo k otevření čtyř nových drogerií ROSSMANN a dvanáct poboček prošlo modernizací.  ROSSMANN tak nadále upevňuje svou pozici oblíbeného prodejce rozsáhlého sortimentu drogistického zboží, sezónních produktů, stejně jako bohaté nabídky privátních značek ROSSMANN, jako je například ISANA, Babydream, Ideenwelt /Svět nápadů/, enerBiO a Alterra.
11. 7. 2022

Společnost ROSSMANN je na TikToku! Drogerie cílí i na mladší generaci zákazníků

Drogerie ROSSMANN následuje komunikační trendy a novinky sociálních sítí, a proto se rozhodla jako první ve svém oboru v České republice, vedle již svých stávajících komunikačních kanálů, využít i relativně nového TikToku. V rámci této platformy tvoří lákavý obsah, prostřednictvím kterého představuje nejen svůj sortiment a privátní značky ROSSMANN, ale také sdílí kosmetické tipy a triky do domácnosti, které jsou zde obecně velkým trendem.  
29. 6. 2022

Drogerie ROSSMANN spouští další ročník kampaně „Vraťte stromům korunu“, spolu se svými zákazníky přispívá k zelenější České republice

Drogerie ROSSMANN opět spojuje síly s neziskovou organizací Sázíme stromy a společností Henkel ČR divizí Beauty Care a společně startují již 7. ročník kampaně „Vraťte stromům korunu“. Letos se k divizi Beauty Care přidala i divize Laundry Care, tudíž vznikla mnohem větší nabídka produktů vybraných značek, kterými mohou zákaznici přispět. Cílem je vybrat finanční prostředky na pořízení minimálně 400 stromů. Oblíbená kampaň probíhá od 22. 6. 2022 do 30. 8. 2022.  
6. 6. 2022

Jarní vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ sítě drogerií ROSSMANN, v rámci které bude přerozdělen 1 milion korun, zná své výsledky

Síť drogerií ROSSMANN přerozdělila v rámci jarní vlny svého charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ další milion korun. O tom, v jaké výši a kam se rozdělily poskytnuté finance rozhodli během dubna a května členové věrnostního programu ROSSMANN CLUB. Částka ve výši 358 041 Kč podpoří pod záštitou organizace Helppes výcvik pejska Duffyho, který pomůže malému Vojtovi v každodenních aktivitách, 390 422 Kč poputuje ve spolupráci s Nadačním fondem KlaPeto na úhradu nákladných neurorehabilitací pro Tomáška a 251 537 Kč získá organizace Cesta domů na zajištění rozvoje mobilní paliativní péče. Od spuštění charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ tak drogerie ROSSMANN věnovala na pomoc nemocným dětem, seniorům a lidem v nouzi částku ve výši 9 000 000 Kč.  
11. 5. 2022

Deváté chapadlo chobotnice – nový napínavý thriller Dirka Rossmanna, kterým vyzývá k záchraně planety

Důsledky klimatické změny mohou v nejbližší době způsobit i nevídané přírodní katastrofy širokých rozměrů. Mnoho lidí se ale domnívá, že zkáze planety již nelze nijak zabránit. Je tomu skutečně tak? Dirk Rossmann, zakladatel sítě drogerií ROSSMANN a známý německý filantrop, se již dlouho a intenzivně zajímá o dopady změny klimatu. Je tedy logické, že udržitelnost je nedílnou součástí dlouhodobé strategie a kroků společnosti ROSSMANN, nyní na tuto problematiku Dirk Rossmann upozorňuje navíc prostřednictvím napínavého thrilleru Deváté chapadlo chobotnice. O tom, že kniha má čtenářům skutečně co nabídnout svědčí i fakt, že se po svém představení v Německu držela mnoho týdnů na 1. místě žebříčku bestsellerů časopisu Spiegel.
27. 4. 2022

Drogerie ROSSMANN startuje další ročník charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ a přerozdělí 1 milion Kč

Síť drogerií ROSSMANN zahajuje pro rok 2022 další ročník svého charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ, který je už třetím rokem součástí dlouhodobé strategie této společnosti. Stejně jako tomu bylo v předchozích letech, mohou zákazníci v mobilní aplikaci věrnostního programu ROSSMANN CLUB hlasovat pro příběh, který je zaujal a proměnit tak své nevyčerpané body z nákupů v dobrý skutek. V rámci první letošní vlny spolupracuje ROSSMANN s neziskovými organizacemi Helppes, KlaPeto a Cesta domů. Další ročník projektu startuje 27. dubna a potrvá až do 24. května 2022.
5. 4. 2022

Společnost ROSSMANN hlásí personální změny na pozicích vedoucí oddělení property a expanze a ředitele IT

Síť drogerií ROSSMANN provozující v České republice v současnosti 157 prodejen s více než 1 000 zaměstnanci má od 1. dubna nového vedoucího oddělení property a expanze a ředitele IT. Vedoucím oddělení property a expanze společnost ROSSMANN se stal Karel Procházka, pozici ředitele IT nově zastává Josef Špeta.