Zákaznická linka
800 767 626
pracovní dny: 8:00 - 17:00

Napište nám Nejbližší prodejny

O společnosti

Společnost ROSSMANN představuje síť prodejen drogerie parfumerie. Na českém trhu působí od května 1994, kdy byla otevřena první prodejna v Českých Budějovicích. Poté následovaly další pobočky na území celé republiky. V současné době ROSSMANN provozuje
v České republice 132 prodejen.

ROSSMANN drogerie parfumerie v České republice

ROSSMANN není pouze drogerie parfumerie, jak ji známe. Je místem, kde se setkávají trendy a životní styl s péčí o zdraví a krásu. Vydejte se s námi na krátkou vizuální jízdu a odhalte kulisu firemního prostředí známého drogistického řetězce.

Drogerie – parfumerie ROSSMANN ve střední
a východní Evropě

Zakladatelem sítě drogerie parfumerie ROSSMANN v České republice je Dirk Rossmann – majitel drogistických obchodů v Německu. Ve Spolkové republice Německo je považován za vynálezce konceptu drogistického trhu a jeho podnik patří dnes se svými více než 1 990 prodejnami a zhruba 29 000 zaměstnanci k nejúspěšnějším drogistickým obchodům
v Německu.
17. dubna 1996 byla založena společnost ROSSMANN CENTRAL EUROPE (RCE), která je mateřskou společností nejen sítě ROSSMANN v České republice, ale i stejných obchodů
v Maďarsku (191 prodejen), Polsku (1 103 prodejen), Turecku (49 prodejen)
a Albánii (8 prodejen).

RCE je Joint Venture společností A.S.Watson Group (HK) a ROSSMANN (D).

Historie A.S. Watson (ASW) sahá až do roku 1828. ASW je mezinárodní obchodní a výrobní společnost s působností ve více než 23 zemích v Asii a Evropě. ASW představuje síť
přes 11 000 maloobchodů s více než 100 000 zaměstnanci na celém světě. ASW je členem společnosti Hutchison Whampoa Limited se sídlem v Hongongu, velkého obchodního společenství podniků působících v různých odvětvích, především v oblasti rejdařství, realit, energií a maloobchodu.

Drogerie – parfumerie ROSSMANN Česká republika

Tak jako v Polsku, Maďarsku, Turecku a Albánii, působí i v České republice drogerie pod původním názvem ROSSMANN.
V současnosti pracuje v České republice přibližně 660 zaměstnanců, z toho 500 na prodejnách a zbývajících 160 je zaměstnáno na ředitelství a v logistice.

V roce 2000 našla drogerie parfumerie ROSSMANN sídlo v budově u dálnice D1
v Jažlovicích nedaleko Říčan, kde měla i centrální sklad. Administrativní centrála se v září 2008 přestěhovala do budovy Gemini na Pankráci v Praze 4.
Počátkem dubna 2009 se přestěhoval i sklad do nových skladovacích prostor v Průmyslovém a logistickém parku Úžice. Plocha nového skladu je jednou tak velká, než kterou měl k dispozici původní sklad v Jažlovicích.

Sortiment drogerie - parfumerie ROSSMANN

Drogerie parfumerie ROSSMANN nabízí velkou šíři sortimentu. Mezi hlavní skupiny zboží, na které zaměřujeme velkou pozornost, patří především dámská kosmetika, dekorativní a vlasová kosmetika, dětská kosmetika a vše pro děti, parfémy. Další velmi důležitou skupinou je sortiment ústní hygieny, dámské hygieny, deodorantů, tělové kosmetiky pro ženy i muže. Samozřejmostí jsou prací a čisticí prostředky, potrava pro zvířata, produkty zdravé výživy, vitaminy, farmaceutické výrobky, ale také vlasová galanterie nebo různé doplňky pro děti.

V našich drogeriích standardně nabízíme službu Photoshop kde si zákazníci mohou nechat pohodlně vyvolat fotografie za skvělé ceny nebo vyzvednout již vyvolané digitální fotografie, jejichž výrobu zadali z pohodlí domácího počítače.

Velkou část sortimentu drogerií parfumerií ROSSMANN tvoří výrobky prezentované pod vlastní značkou, které se vyznačují především výhodným poměrem vysoké kvality za velmi příznivé ceny. Mnoho z těchto výrobků je ohodnoceno renomovaným testem ÖKO-test, který je zaměřeny na posuzování kvality výrobků.

Nejvyšší standard pro zákazníky drogerií - parfumerií ROSSMANN

Drogerie parfumerie ROSSMANN v České republice vykazují po všech stránkách stejně vysoký standard jako sesterské prodejny v Německu, Maďarsku nebo Polsku. Cenově jsou však výhodnější než mnozí konkurenti na trhu. To jsou zřejmě hlavní důvody velkého úspěchu, kterého drogerie - parfumerie ROSSMANN v České republice dosahují. Drogerie ROSSMANN dává přednost prodejnám na frekventovaných místech, jako jsou pěší zóny a centra měst, tak aby byly co nejblíže zákazníkům. Zároveň neustále rozšiřuje a mění sortiment na základě přání klientů, aby všichni našli vždy přesně to, co potřebují.

Vzdělávání zaměstnanců

evropska_unie

Šance bez rozdílu – vzdělávání v ROSSMANN-u

Společnost ROSSMANN, spol. s r.o. v roce 2012 již potřetí získala finanční dotaci z fondů Evropské unie. Projekt „Šance bez rozdílu – vzdělávání v ROSSMANN-u“ je určen pro zaměstnance společnosti, kteří spadají do ohrožených skupin na trhu práce (mladší 30-ti let, starší 50-ti let, nižší kvalifikace s maximálně výučním listem) a vykonávají svou práci na území hl. města Prahy na prodejnách a na centrále.
Projekt je spolufinancován z Operačního programu Praha – adaptabilita (OPPA), Evropského sociální fondu (ESF) a rozpočtu hlavního města Prahy.

V průběhu realizace projektu proškolíme 110 zaměstnanců, kteří zvýší svou kvalifikaci pro vykonávanou práci, posílí svou adaptabilitu na měnící se podmínky trhu a stanou se profesionály ve svém oboru. Díky účasti v projektu budou zaměstnanci konkurenceschopní v prostředí pracovního trhu.

Souhrnné informace o projektu:

Název projektu: „Šance bez rozdílu – vzdělávání v ROSSMANN-u“
Registrační číslo: CZ.2.17/1.1.00/34189
Prioritní osa OPPA: 1 – Podpora rozvoje znalostní ekonomiky
Datum zahájení realizace: 1.1.2012
Datum ukončení realizace: 31.3.2013

Operační program Praha – Adaptabilita spolufinancuje Evropský sociální fond.
Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti.
 

vzdelavani

Společnost ROSSMANN, spol. s r.o. v roce 2010 už podruhé využila možnosti získání finančních prostředků z fondů Evropské unie na účely vzdělávání svých zaměstnanců.

Projektem „Vzdělávání zaměstnanců společnosti ROSSMANN – investice do budoucnosti“ pokračujeme ve vzdělávání mimopražských zaměstnanců na našich prodejnách (pražští zaměstnanci byli školeni v předešlém projektu z OPPA).

Do projektu je zapojených 289 zaměstnanců – prodavačů, vedoucích prodejen a jejich zástupců. Cílem projektu je rozšíření a doplnění vzdělání zaměstnanců potřebného k výkonu své profese. Chceme zaměstnancům zvýšit kvalifikaci, profesní mobilitu a adaptabilitu a současně chceme posílit jejich spokojenost s pracovním životem, zvýšit jejich motivovanost a jejich profesní a osobní potenciál. Proto jsou důležitými klíčovými aktivitami projektu samotné vzdělávání a tréninky zaměstnanců.
Součástí projektu je vytvoření skupiny interních lektorů a vytvoření interního nástroje pro měření kvality poskytovaných služeb prodavačů – „mystery shopping“.

Souhrnné informace o projektu:

Název projektu: „Vzdělávání zaměstnanců společnosti ROSSMANN – investice do budoucnosti“
Operační program: CZ.1.04 OP Lidské zdroje a zaměstnanost
Globální grant: CZ.1.04/1.1.02 Adaptabilita a konkurenceschopnost
Prioritní osa: 4.1 Adaptabilita
Oblast podpory: 4.1.1 Zvýšení adaptability zaměstnanců a konkurenceschopnosti podniků
Zahájení projektu: 1. dubna 2010
Ukončení projektu: 31. března 2010

 Dokumenty ke stažení:

Zadávací dokumentace

Výsledková dokumentace