Zákaznická linka
800 767 626
pracovní dny: 8:00 - 17:00

Napište nám Nejbližší prodejny

Často kladené dotazy

1. Pro koho je určen dětský program ROSSMÁNEK?

Dětský věrnostní program ROSSMÁNEK je určen pro všechny těhotné maminky starší 18 let a osoby starší 18 let pečující o dítě do 3 let věku.

 

2. Jak se stát členem dětského věrnostního programu ROSSMÁNEK?

Členem se stanete pouze po vyplnění registračního formuláře na našich webových stránkách www.rossmann.cz. K registraci je třeba věrnostní karta ROSSMÁNEK, kterou získáte na prodejnách ROSSMANN.

 

3. Je třeba mít při registraci rodný list dítěte?

Rodný list Vašeho dítěte není třeba.

 

4. V případě, že mám více dětí, mohu využívat slevy na jednu kartu?

Ano, jedna registrace stačí. Nemusíte mít více karet. Počet a jména dětí uvedete přímo při registraci.

 

5. Proč mi moje karta nefunguje?

Důvodů, proč Vaše karta nefunguje, může být mnoho. Nejčastějším důvodem je chybně uvedená e-mailová adresa v registraci. Registraci karty pak není možné potvrdit do 7 dnů aktivačním e-mailem, který by měl být zaslán na zadaný e-mail, nejpozději do druhého dne. Pokud není registrace do 7 dnů potvrzena aktivačním e-mailem, je smazána. Jestliže registrace i aktivace karty zdárně proběhne, pak je nutné vyčkat ještě 48 hodin na přiřazení karty na pokladní systémy. V případě jakýchkoli dalších dotazů kontaktujte naši bezplatnou infolinku 800 767 626.

 

6. Jsem babička a ráda bych využívala slev pro svá vnoučata, mohu se zaregistrovat také anebo to může učinit pouze matka dětí?

Ano, registraci můžete učinit i Vy osobně. Kartu Rossmánek mohou mít na jedno dítě i další rodinní příslušníci. Každá registrace musí být provedena na základě vyzvednutí nové karty Rossmánek a uvedením vlastního e-mailu v nové registraci.  

 

7. Mohu si vybírat slevy z různých letáků? Jaký je důvod oddělené nabídky do 4 různých letáků?

Ano, můžete si vybírat produkty z různých letáků. Výrobky jsme rozdělili do 4 různých sekcí pouze pro lepší orientaci maminek. Jedná se o doporučení pro jednotlivé věkové kategorie. Vhodnost výrobku dle určitého věku dítěte přesto doporučujeme ještě ověřit na obalu konkrétního výrobku.

 

8. Co když ztratím kartu?

Pokud dojde ke ztrátě nebo poškození věrnostní karty, která se tak stane nepoužitelnou, můžete si ve kterékoli naší prodejně u pokladny vyzvednout novou věrnostní kartu Rossmánek. Změnu karty provede tak, že na našich webových stránkách www.rossmann.cz přes dětský věrnostní program Rossmánek kliknete na registraci a v modře označeném okně na odkaz: „Jste již v ROSSMÁNKOVI registrováni a chcete změnit Vaše údaje?" na Přihlaste se. Dostanete se do Vaší staré registrace, kde zapíšete nové číslo karty místo čísla starého a potvrdíte. Pak musíte vyčkat 48 hodin, než bude nová karta opět aktivní a můžete jít na nákup.

 

9. Co když zapomenu kartu při nákupu použít? Lze čerpat slevy zpětně?

Bohužel, z technických důvodů není možné získat slevy zpětně.

 

10. Jak mohu změnit své registrační údaje?

Registrační údaje (mimo e-mailové adresy) můžete změnit po řádném přihlášení na Váš účet ROSSMÁNEK, a to kdykoli budete potřebovat. Postup je stejný, jako po ztrátě karty, přes dětský věrnostní program Rossmánek kliknete na registraci a v modře označeném okně na odkaz: „Jste již v ROSSMÁNKOVI registrováni a chcete změnit Vaše údaje?" na Přihlaste se.

 

11. Mohu kartu ROSSMÁNEK na zboží uplatnit i v zahraničí,
např. v Polsku nebo Německu?

Kartu lze použít pouze v prodejnách ROSSMANN na území České republiky.

 

V případě jakýchkoli dalších dotazů kontaktujte naši bezplatnou infolinku 800 767 626.

« zpět