Zákaznická linka
800 767 626
pracovní dny: 8:00 - 17:00

Napište nám Nejbližší prodejny

Často kladené dotazy

1. Pro koho je určen dětský program ROSSMÁNEK?

Dětský věrnostní program ROSSMÁNEK je určen pro všechny těhotné maminky starší 18 let a osoby starší 18 let pečující o dítě do 3 let věku.

 

2. Jak se stát členem dětského věrnostního programu ROSSMÁNEK?

Členem se stanete pouze po vyplnění registračního formuláře na našich webových stránkách www.rossmann.cz. K registraci je třeba věrnostní karta ROSSMÁNEK, kterou získáte na prodejnách ROSSMANN.

 

3. Je třeba mít při registraci rodný list dítěte?

Rodný list Vašeho dítěte není třeba.

 

4. V případě, že mám více dětí, mohu využívat slevy na jednu kartu?

Ano, jedna registrace stačí. Nemusíte mít více karet. Počet a jména dětí uvedete přímo při registraci.

 

5. Proč mi moje karta nefunguje?

Důvodů, proč Vaše karta nefunguje, může být několik. Nejčastější důvod je ten, že karta ještě nebyla aktivována, k čemuž dochází až 48 hodin po úspěšné registraci na našich stránkách. Při registraci je nutné uvést číslo ze zadní strany karty, datum narození Vašeho dítěte atd. V případě dalších dotazů kontaktujte naši bezplatnou infolinku 800 767 626.

 

6. Jsem babička a ráda bych využívala slev pro svá vnoučata, mohu se zaregistrovat také anebo to může učinit pouze matka dětí?

Ano, registraci můžete učinit i Vy osobně. Kartu Rossmánek mohou mít na jedno dítě i další rodinní příslušníci. Každá registrace musí být provedena na základě vyzvednutí nové karty Rossmánek a uvedením vlastního e-mailu v nové registraci.  

 

7. Mohu si vybírat slevy z různých letáků? Jaký je důvod oddělené nabídky do 4 různých letáků?

Ano, můžete si vybírat produkty z různých letáků. Výrobky jsme rozdělili do 4 různých sekcí pouze pro lepší orientaci maminek. Jedná se o doporučení pro jednotlivé věkové kategorie. Vhodnost výrobku dle určitého věku dítěte přesto doporučujeme ještě ověřit na obalu konkrétního výrobku.

 

8. Co když ztratím kartu?

Pokud dojde ke ztrátě nebo poškození věrnostní karty, která se tak stane nepoužitelnou, informujte o této skutečnosti pracovníky zákaznické linky ROSSMANN, spol. s r. o. na bezplatném telefonním čísle 800 767 626. Na základě tohoto telefonátu Vám bude karta do 5 pracovních dnů deaktivována a bude Vám zaslána nová věrnostní karta na kontaktní adresu, kterou jste uvedli v registračním formuláři. Po obdržení nové zákaznické karty zadáte opět identifikační číslo nové zákaznické karty do Vámi již vytvořeného účtu na internetových stránkách www.rossmann.cz (registrace se neprovádí znovu, pouze změníte číslo věrnostní karty. Nová věrnostní karta bude aktivní po 48 hodinách od řádného zadání identifikačního čísla do registračního formuláře.

 

9. Co když zapomenu kartu při nákupu použít? Lze čerpat slevy zpětně?

Bohužel, z technických důvodů není možné získat slevy zpětně.

 

10. Jak mohu změnit své registrační údaje?

Registrační údaje můžete měnit pouze na našich stránkách po řádném přihlášení na Váš účet ROSSMÁNEK, a to kdykoli budete potřebovat. Změnu provede tak, že na www.rossmann.cz, přes dětský věrnostní program ROSSMÁNEK kliknete na registraci a v modře označeném okně na odkaz: „Jste již v ROSSMÁNKOVI registrováni a chcete změnit Vaše údaje?“ na Přihlaste se. Dostanete se do staré registrace (po zadání přihlašovacích údajů), ve které můžete měnit cokoli, krom změny e-mailu. Poté musíte vyčkat 48 hodin, než bude karta opět aktivní.

 

11. Mohu kartu ROSSMÁNEK na zboží uplatnit i v zahraničí,
např. v Polsku nebo Německu?

Kartu lze použít pouze v prodejnách ROSSMANN na území České republiky.

 

V případě jakýchkoli dalších dotazů kontaktujte naši bezplatnou infolinku 800 767 626.

« zpět